Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Thailand staat cannabis toe voor medisch gebruik (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246001)

fred vanhove 13 november 2018 14:13

Thailand staat cannabis toe voor medisch gebruik

Zelfs een land met een streng beleid gaat cannabis toelaten voor medische doeleinden.Het gaat blijkbaar snel in de wereld. Zelfs dictaturen komen tot inzicht.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...goed~abaaa00a/

Mambo 13 november 2018 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8857123)
Zelfs een land met een streng beleid gaat cannabis toelaten voor medische doeleinden.Het gaat blijkbaar snel in de wereld. Zelfs dictaturen komen tot inzicht.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...goed~abaaa00a/

Benieuwd naar de genezingen.

fred vanhove 13 november 2018 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8857126)
Benieuwd naar de genezingen.

Geneest opium ? Geneest Motillium ? Geneest xanax ? En nog paar honderden anderen ? Nochtans kunnen ze al eens heel nuttig zijn en welgekomen.

Immodium geneest ook niet maar komt al eens goed van pas als je plots een aanval krijgt van vliegend schijt;-)

Het Verzet 13 november 2018 14:42

Naar't schijnt zou cannabis ontwenningsverschijnselen van een cannabisverslaving genezen.

fred vanhove 13 november 2018 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8857147)
Naar't schijnt zou cannabis ontwenningsverschijnselen van een cannabisverslaving genezen.

Bron ?:-)

Anna List 13 november 2018 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8857150)
Bron ?:-)

Universalia 13 november 2018 22:27

Tijdje geleden vroeg ik dat eens aan mijn dokter hoe of waar ik dat ergens moet plaatsen dat er cannabis in bepaalde medicatie zou zitten.

Volgens de dokter blijkt dat zwaar overroepen te zijn. :?

Ok, in een Coca Cola zit 1 micron coca blad? :|

En op 11/11 strooide men klaprozen.

Gelukkig bevat een klaproos geen opiaten genoeg want anders had het daar foute boel geweest. :|

fred vanhove 14 november 2018 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8857467)
Tijdje geleden vroeg ik dat eens aan mijn dokter hoe of waar ik dat ergens moet plaatsen dat er cannabis in bepaalde medicatie zou zitten.

Volgens de dokter blijkt dat zwaar overroepen te zijn. :?

Ok, in een Coca Cola zit 1 micron coca blad? :|

En op 11/11 strooide men klaprozen.

Gelukkig bevat een klaproos geen opiaten genoeg want anders had het daar foute boel geweest. :|

De kans is groot dat uw dokter niet de geschikte persoon is om op dat soort vragen te antwoorden. Stel zo een vraag aan 20 dokters en u zal 20 verschillende antwoorden krijgen.

De schoofzak 14 november 2018 08:36

Het is inderdaad ongelooflijk dat medicinale cannabis verboden blijft.

Maar voor de rest vind ik het maar magertjes dat je voor elk apenland dat de strijd opgeeft, een aparte draad begint, waarin dan telkens herhaald wordt:
vermits alcohol mag, mag cannabis ook.

Trouwens, ge zijt achter met uw draden per land.
Of is Vanuatu te min voor jou?

fred vanhove 14 november 2018 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8857589)
Het is inderdaad ongelooflijk dat medicinale cannabis verboden blijft.

Maar voor de rest vind ik het maar magertjes dat je voor elk apenland dat de strijd opgeeft, een aparte draad begint, waarin dan telkens herhaald wordt:
vermits alcohol mag, mag cannabis ook.

Trouwens, ge zijt achter met uw draden per land.
Of is Vanuatu te min voor jou?

Weer nog prut in uw ogen Schoof ? Wat bedoelt U feitelijk met apenlanden ? Wat bedoelt U met de strijd opgeven ?

Behalve jij (hoe kan het ook anders)heeft het hier nog niemand gehad over Alcohol. Voor de rest is alles in het leven een eeuwige herhaling ook de draden op politieke e.a forums.

De schoofzak 14 november 2018 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8857592)
Weer nog prut in uw ogen Schoof ? Wat bedoelt U feitelijk met apenlanden ? Wat bedoelt U met de strijd opgeven ?

Behalve jij (hoe kan het ook anders)heeft het hier nog niemand gehad over Alcohol. Voor de rest is alles in het leven een eeuwige herhaling ook de draden op politieke e.a forums.

Als je dat niet reeds weet, dan is verdere discussie tijdverlies.

fred vanhove 15 november 2018 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8858013)
Als je dat niet reeds weet, dan is verdere discussie tijdverlies.

Mijn vraag was nochtans simpel. Welke landen zijn volgens jou apenlanden en welke strijd geven ze op ?

Canada ? Californië ? Uruguay ? Als jij Canada aanziet als een apenland dan is verdere discussie inderdaad tijdverlies. In deze optiek vraag ik me dan wel echt af wat Canadezen van Vlaanderen vinden :-)

Of is iedereen die uw mening niet deelt een aap ?

Universalia 15 november 2018 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8857581)
De kans is groot dat uw dokter niet de geschikte persoon is om op dat soort vragen te antwoorden. Stel zo een vraag aan 20 dokters en u zal 20 verschillende antwoorden krijgen.

Dat kan inderdaad ook best. :-D

p.s. (ergens op inpikken dan maar)

Ik heb er geen idee van maar ik denk dat 'apenlanden' eigenlijk staat voor 'monkey business'

Ik kan mij vergissen. :|

fred vanhove 15 november 2018 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8858395)
Dat kan inderdaad ook best. :-D

p.s. (ergens op inpikken dan maar)

Ik heb er geen idee van maar ik denk dat 'apenlanden' eigenlijk staat voor 'monkey business'

Ik kan mij vergissen. :|

Ik twijfel er niet aan dat sommige apensoorten hun intelligentie niet moet onderdoen voor sommige mensen. Uiteindelijk is iedere mens een veredelde aap.

kojak 15 november 2018 09:22

:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be