Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "Ze verdienen een kans!" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246088)

Strandkruier 18 november 2018 17:03

"Ze verdienen een kans!"

"Ze verdienen een kans!"
Eén van mijn familieleden is vandaag eens binnen geweest in een Zelzaats café en heeft daar een glas gedronken..
Hij stelde daarbij de vraag aan de nabij zittende toogzitters:"Wat denken jullie van de deelname van de PVDA aan het Zelzaatse gemeentebestuur?" (De PVDA gaat samen met de SP-A een meerderheid vormen in het Zelzaatse gemeentebestuur).
Het antwoord dat hij daarbij kreeg was glashelder:"Ze (de PVDA) verdienen een kans. Slechter dan we het gehad hebben met de vorige ploeg kon niet!"
Voil?*, lieve mensen, weer iets dat "uit-het-leven-gegrepen" is! 't Zijn dus géén leugens die ik hier vertel!

Norbert

Vlad 18 november 2018 17:10

Ja en ? Het VB verdient gewoon ook een kans. Om zichzelf en de vriendjes te verrijken net als al de rest.

Jan van den Berghe 18 november 2018 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier (Bericht 8861244)
"Ze verdienen een kans!"
Eén van mijn familieleden is vandaag eens binnen geweest in een Zelzaats café en heeft daar een glas gedronken..
Hij stelde daarbij de vraag aan de nabij zittende toogzitters:"Wat denken jullie van de deelname van de PVDA aan het Zelzaatse gemeentebestuur?" (De PVDA gaat samen met de SP-A een meerderheid vormen in het Zelzaatse gemeentebestuur).
Het antwoord dat hij daarbij kreeg was glashelder:"Ze (de PVDA) verdienen een kans. Slechter dan we het gehad hebben met de vorige ploeg kon niet!"
Voil?*, lieve mensen, weer iets dat "uit-het-leven-gegrepen" is! 't Zijn dus géén leugens die ik hier vertel!

Wat is nu eigenlijk uw punt?

Xenophon 18 november 2018 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8861255)
Ja en ? Het VB verdient gewoon ook een kans. Om zichzelf en de vriendjes te verrijken net als al de rest.

Ja, slechter dan de vorige ploeg kan niet.

Het zijn geen leugens die ik hier vertel hé.

Jan van den Berghe 18 november 2018 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8861259)

Wat verwijt men de vorige ploeg eigenlijk?

Xenophon 18 november 2018 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8861261)
Wat verwijt men de vorige ploeg eigenlijk?

o.a. leugens, incompetentie, graaien a volonté, meer leugens, komedie tegen 100 per uur, nog meer leugens.

Enzovoort.

Hypochonder 18 november 2018 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8861259)

Het zijn geen leugens die ik hier vertel hé.

Want het werd aan de toog gebeuzeld na het nuttigen van enkele pinten. Pure volkswijsheid zoals je die nog zelden te horen krijgt...

Bobke 18 november 2018 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier (Bericht 8861244)
"Ze verdienen een kans!"

Norbert

Laat mij raden; calé het Noorderlicht?

Witte Kaproen 18 november 2018 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8861299)

Paris -Las Vegas :roll:

Strandkruier 18 november 2018 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8861299)

Dat ga ik u niet vertellen, Bobke! 't Was in ieder geval een café die vandaag (18 nov. 2018) open was!

Norbert

Jan van den Berghe 18 november 2018 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8861277)
o.a. leugens, incompetentie, graaien a volonté, meer leugens, komedie tegen 100 per uur, nog meer leugens.

Enzovoort.

Kunnen we iets concreet neerschrijven?

Boduo 18 november 2018 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8861255)

Jij weet toch ook dat het VB in een schutkring zit en de PVDA niet...

Bobke 18 november 2018 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier (Bericht 8861329)
Dat ga ik u niet vertellen, Bobke! 't Was in ieder geval een café die vandaag (18 nov. 2018) open was!

Norbert

Ik zal het echt niet voortvertellen.

Strandkruier 18 november 2018 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8861283)
Want het werd aan de toog gebeuzeld na het nuttigen van enkele pinten. Pure volkswijsheid zoals je die nog zelden te horen krijgt...

Vanzelfsprekend! Om te weten wat er onder het volk leeft, moet ge d'r naartoe gaan en luisteren, hé? Ik geloof dat gij mij begrepen hebt, Hypochonder!

Norbert

Boduo 18 november 2018 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8861283)

Die pure volkswijsheid werd ook al verteld op de tv & in de radio.
Meer moet dat niet zijn.

De schoofzak 18 november 2018 18:39

Chavez in Venezuela verdiende ook een kans.

Van sommige mensen kunnen we zeggen: "de bonne famille, mais de mauvaise réputation",
maar in Zelzate is het omgekeerd.

Strandkruier 18 november 2018 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8861377)
Ik zal het echt niet voortvertellen.

Allemaal goed en wel, Bobke, maar ik bescherm mijn familieleden en daarom blijf ik daarover neutraal en blijf ik dus van niets weten. Ik weet uiteraard wel waar mijn ***** vandaag uitgehangen heeft maar ik wil niet dat hij/zij daarin in dit artikel betrokken geraakt voor het grote publiek. Ik hoop dat u dit begrijpt?

Norbert

Strandkruier 18 november 2018 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8861386)
Die pure volkswijsheid werd ook al verteld op de tv & in de radio.
Meer moet dat niet zijn.

Kijk eens aan!

Norbert

Jan van den Berghe 18 november 2018 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier (Bericht 8861390)
Allemaal goed en wel, Bobke, maar ik bescherm mijn familieleden en daarom blijf ik daarover neutraal en blijf ik dus van niets weten. Ik weet uiteraard wel waar mijn ***** vandaag uitgehangen heeft maar ik wil niet dat hij/zij daarin in dit artikel betrokken geraakt voor het grote publiek. Ik hoop dat u dit begrijpt?

Heeft dat café dan maar één klant?

Xenophon 18 november 2018 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8861330)
Kunnen we iets concreet neerschrijven?

Kijk naar de realiteit en maak uw keuze uit het rijkelijk voorziene aanbod Jan. Tijd om alles op te schrijven hebben we niet in dit leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be