![]() |
Jo Vandeurzen (CD&V) zal uittredingsvergoeding van 136.000 euro opnemen
Bron:https://www.demorgen.be/politiek/jo-...ws.google.com/
Mooi... Een normale mens moet blij zijn met een pensioenspaarbedragje( zelf gespaard) van pakweg 20.000 euro en een pensioentje van 1500 euro in de maand na 45 gewerkte jaren. Een politiekers die zijn ontslag neemt op zijn 60!! (niet zijn 67ste) krijgt zo maar eventjes 136.000 euro als cadeau voor heel zijn leven in de schaduw de kantjes er af te rijden en zijn zakken te vullen. Citaat:
Hij gaat nog een tweede loopbaan opstarten..daarvoor heeft hij veel poen vandoen. En wij maar torenhoge belastingen betalen om die profiteurs tot in de kist een "super de luxe" leven te kunnen garanderen. Ik hoop van ganser harte dat de barricades tegen de belastingen hier ook opgeworpen worden. Hoog tijd dat aan dit ongebreidelde profitariaat een einde komt. |
Hij heeft groot gelijk.
|
De enige CD&Ver waarvoor ik nog een beetje respect heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij was wel niet bekwaam om de lange wachtlijsten in de mindervaliden zorg weg te werken. |
Welke partijen hebben deze lotto-uitstapregeling gestemd?
Juist: de oude machtspartijen. Welke partijen liggen dwars om deze uitstapregeling onmiddellijk grondig te corrigeren? Juist: de oude machtspartijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand in de privé die zélf ontslag neemt krijgt daar toch ook geen vergoeding of werklozen steun voor. |
Citaat:
|
Schaamte is die lui totaal onbekend :
https://www.demorgen.be/politiek/ook...ieft-b84c1d7b/ Heel hun leven aan de vetpotten zitten, en dan een uittredingsvergoeding heel normaal vinden |
Citaat:
bovendien heeft die man, ondanks de korte loopbaan, al alle rechten opgebouwd voor volledig exuberant pensioen ... regelrechte schande. |
Citaat:
Citaat:
de gebuisde politici verlaten het zinkende schip als ratten ... met de zakken gevuld welliswaar! een beetje respect aub!!! :lol::lol::lol::twisted::twisted::twisted: |
Ik vraag me af hoeveel geld ik ga krijgen als ik besluit te stoppen met wat ik nu doe om iets anders te gaan doen dat minder zwaar is op latere leeftijd. Lol. Ik hoef het me niet af te vragen. Ik weet het al : niets. En doppen kan ook niet.
Politici met hun werkbaar werk ballonnen, levenslang studeren, leugens en loze beloften .... Overal waar ze veel invloed hebben zie je net het omgekeerde gebeuren. Verlof op latere leeftijd wordt verminderd, langer en intensiever en flexibeler werken, de jobs die geschikt zijn voor de ouderen worden ingenomen door jonge beroepsdoppers met lange armen, ... . Bah politici. |
Citaat:
Citaat:
Klaar. |
Citaat:
Zeer jammer dat dit nog zo ver voor de federale verkiezingen gebeurt want jan modaal is dit volgende maand alweer vergeten. |
Tja....toch maar even de vraag stellen :
Wat zou je zelf doen indien je er volgens de huidige wetgeving recht op hebt? |
PVDA zijn dan de gevaarlijke communisten .....
|
Citaat:
maar uiteindelijk heeft de CD&V, Halle-Vilvoorde gesplitst . De Franstalige kiezers van de 6 faciliteiten gemeenten kunnen nog steeds voor Brusselse kandidaten blijven stemmen. Dat was maar broddelwerk Eric ,dat verdient geen respect. |
Citaat:
dat zal de CD&V veel stemmen kosten in Limburg in 2019 :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be