![]() |
De maan met de handen willen grijpen
Blijkbaar toch niet zo onmogelijk.
![]() Dit gezegd zijnde: ik zou nooit zo'n foto van mij delen. Als die al zou bestaan... Dit is haast exhibionisme! |
![]() :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
Laten we dat plaatsen onder stoerdoenerij. :-D |
Waarom zou je zo'n foto niet kunnen, willen of mogen delen? Er wordt liefde getoond. Hoe kan het delen van liefde 'slecht' zijn?
Kan iemand de vermoedelijke symboliek uitleggen rond wat deze foto te maken heeft met het 'de maan met de handen grijpen'? Ik zie het verband niet. |
Citaat:
|
Citaat:
² |
Leuke foto van 2 mensen die een goeie tijd samen hebben op een interessante locatie.
Het feit dat ze van een ander geslacht zijn maakt het voor mij persoonlijk net dat iets meer tastbaar. Ik zie er niks verkeerds in, misschien dat mijn vrouw en ik de moeite doen om eenzelfde foto op een vergelijkbare locatie te hebben. En als ik dan heerlijk in haar billen knijp, kan ik misschien denken, 'k Heb de maan in mijn handen. Selene, de zilverharige godin, mijn aanbidding waard. |
Citaat:
Gwinnie zal wel verbeteren als ik het mis heb ;-) |
3 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 109754 Bijlage 109755 Bijlage 109756 |
Damn, The gathering van 1997, met 300 man in kilt op rij een leger van 1500 man moonen onder het brullen van "BEEFCAKES"....
Ancient history… De laatste rit van mijn Opel Record... Ik mis die dagen eigenlijk wel een beetje. |
Wat voor sexueel geobsedeerde ziet nu billen in de maan?
|
Citaat:
|
En dan verschieten ze er van dat ze 'aangevallen/bepoteld/verkracht' worden? Zelf gezocht dan wel. :roll: |
:-? Wat zou dan een "maanlanding" zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be