Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zijn alle eilandbewoners egocentrische narcisten ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246168)

Eyjafjallajökull 22 november 2018 20:49

Zijn alle eilandbewoners egocentrische narcisten ?

Het antwoord : neen

Ondanks deze duidelijke uitkomst : discuzzz plz prôôôôôt

eno2 22 november 2018 20:51

P.A en persoonlijke draad. Of anders gezegd: gestalk, gebully en gepest. Of nog anders gezegd: getrol. Dat zal wel voor iedereeen duidelijk zijn -1.
Afvoeren

Eyjafjallajökull 22 november 2018 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8865403)
P.A en persoonlijke draad. Of anders gezegd: gestalk, gebully en gepest. Of nog anders gezegd: getrol. Dat zal wel voor iedereeen duidelijk zijn -1.
Afvoeren

Hoe narcistisch moet je wel niet zijn om jezelf als vertegenwoordiger te zien van alle eilandbewoners ?

Toch blijf ik bij mijn antwoord :-D

Universalia 22 november 2018 21:03

Als het zo voortgaat met Moeder Aarde zijn ze binnenkort allemaal verzopen de eilandbewoners case closed, problem solved. :|

eno2 22 november 2018 21:05

Ik woon 1000m hoog
Het zullen eerder de lage Vlamingen zijn die verzuipen.

Eyjafjallajökull 22 november 2018 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8865417)
Ik woon 1000m hoog
Het zullen eerder de lage Vlamingen zijn die verzuipen.

Ah, vandaar de mist en de kille temperaturen :cry:

Universalia 22 november 2018 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8865419)

:lol:

eno2 22 november 2018 21:13

Nog meer flauwekul van eiflauwekul, de man van de eindeloze persoonlijke flauwekul.

Wapper 22 november 2018 21:36

Tavek 22 november 2018 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8865445)

Gaan we eno2 door de "purificator" draaien ?

kojak 22 november 2018 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8865417)
Ik woon 1000m hoog...

Soms kan het interessant & nuttig zijn om iemand zo hoog mogelijk te promoveren. :)

Anna List 23 november 2018 08:01

sommigen hebben duidelijk last van ijle lucht.

Hoomer 23 november 2018 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8865419)

Tja dien berg vangt alle wolken en koude en vocht op zodat ze in de baai hogere temperaturen hebben, het is daar (op die berg) over het algemeen slecht wonen daarom dat daar de arme mensen wonen, de meer begoede leven beneden de berg.

Bv. De stuk (op de foto) is ik dacht 30.000 jaar geleden afgebroken en daar is het goed leven;

Die berg doet wegens de hoge vochtigheidsgraad meer denken aan de schotse hoogvlakte dan aan een tropisch eiland, zoek de palmbomen. ;-) Prachtig uitzicht dat wel. :roll: 8-)

Ik citeer:
De steil oprijzende rotswand die de rugzijde vormt van het El Golfodal markeert de rand van een enorme bergstorting. Voorbij deze rand begint een hoogvlakte, Malpaso (1150m), min of meer ook het dak van El Hierro. Op deze hoogvlakte heerst een ander klimaat. Het is er kouder en er staat doorgaans veel wind. Op de Malpaiso, dat 'slechte grond' betekent, groeien dennen en in het gebied van El Sabinar komen grillig gevormde jeneverbessen voor. Deze danken hun bizarre groeivormen aan de voortdurend waaiende passaatwind.

Bach 23 november 2018 09:43

Wonen op zo'n plaats kan een gevoel van almacht geven aan sommigen. Het zich bevinden op het dak van de wereld of het centrum van het heelal. Dat gevoel is een meestal iets kortstondig, weggelegd voor de toerist die passeert. Een narcist zal continue bevestiging nodig hebben dat hij de juiste keuze gemaakt heeft om op zo'n afgelegen plaats te wonen. Het continue outreachen naar het thuisland doet denken dat het contact met de plaatselijke bevolking stroef verloopt. Van een werkelijke immigratie is geen sprake. Er is een hunkeren naar de erkenning van het thuisland omwille van de redenen waarom men immigreerde, gevoelens van grandeur bevestigd te zien wat bij de plaatselijke bevolking niet kan. Die nood aan bevestiging duidt op een leegte, een twijfel over de levenskeuze die men maakte, eenzaamheid.

Dat is één hypothese.

Anna List 23 november 2018 09:46

malpaiso ... woont daar vrijwillig ... :p

Hoomer 23 november 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8865620)
Wonen op zo'n plaats kan een gevoel van almacht geven aan sommigen. Het zich bevinden op het dak van de wereld of het centrum van het heelal. Dat gevoel is een meestal iets kortstondig, weggelegd voor de toerist die passeert. Een narcist zal continue bevestiging nodig hebben dat hij de juiste keuze gemaakt heeft om op zo'n afgelegen plaats te wonen. Het continue outreachen naar het thuisland doet denken dat het contact met de plaatselijke bevolking stroef verloopt. Van een werkelijke immigratie is geen sprake. Er is een hunkeren naar de erkenning van het thuisland omwille van de redenen waarom men immigreerde, gevoelens van grandeur bevestigd te zien wat bij de plaatselijke bevolking niet kan. Die nood aan bevestiging duidt op een leegte, een twijfel over de levenskeuze die men maakte, eenzaamheid.

Dat is één hypothese.

Ik zou het niet beter kunnen zeggen. ;-) 8-)

Eyjafjallajökull 23 november 2018 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8865620)

Dat is één hypothese.

Nou, nou, pretty impressive :-)

Edoch, Ik had ook graag nog een andere hypothese gehoord.

IJsboer 23 november 2018 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8865559)
Tja dien berg vangt alle wolken en koude en vocht op zodat ze in de baai hogere temperaturen hebben, het is daar (op die berg) over het algemeen slecht wonen daarom dat daar de arme mensen wonen, de meer begoede leven beneden de berg.

Bv. De stuk (op de foto) is ik dacht 30.000 jaar geleden afgebroken en daar is het goed leven;

Die berg doet wegens de hoge vochtigheidsgraad meer denken aan de schotse hoogvlakte dan aan een tropisch eiland, zoek de palmbomen. ;-) Prachtig uitzicht dat wel. :roll: 8-)

Ik citeer:
De steil oprijzende rotswand die de rugzijde vormt van het El Golfodal markeert de rand van een enorme bergstorting. Voorbij deze rand begint een hoogvlakte, Malpaso (1150m), min of meer ook het dak van El Hierro. Op deze hoogvlakte heerst een ander klimaat. Het is er kouder en er staat doorgaans veel wind. Op de Malpaiso, dat 'slechte grond' betekent, groeien dennen en in het gebied van El Sabinar komen grillig gevormde jeneverbessen voor. Deze danken hun bizarre groeivormen aan de voortdurend waaiende passaatwind.

Wat een prachtige foto's! Een droom, moest ik daar ooit kunnen wonen... Nooit nog vervuiling, nooit nog frustratie, nooit nog stress...Helaas niet voor de gemiddelde burger weggelegd...

Anna List 23 november 2018 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8865798)
Wat een prachtige foto's! Een droom, moest ik daar ooit kunnen wonen... Nooit nog vervuiling, nooit nog frustratie, nooit nog stress...Helaas niet voor de gemiddelde burger weggelegd...

:rofl:

Hoomer 23 november 2018 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8865798)

Wat is dat nu weer voor zever, een mooi huisje huur je all in daar voor 350€ alles is goedkoper en gezondheidszorg is gratis en half de mannelijke bevolking loopt daar stoned rond een teken van rijkdom is daar een paard bezitten, 's zondag rijden er nog met paard en koetsje rond. Maar op dien berg zou ik niet kruipen ge krijgt uwe was daar zelfs niet gedroogd. ;-)
En stress tja dat maak je zelf, er zijn er daar die, zelfs op die berg, een serieuze last van hoge bloeddruk hebben hoor. ;-)
Een pensioentje en je kan starten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be