Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Franken werpt teveel "bloemetjes" naar het VB...... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246220)

Zipper 26 november 2018 10:05

Theo Franken werpt teveel "bloemetjes" naar het VB......

Wel, wel, wel...………...wat gaat de Schoof daarvan zeggen ??

https://www.demorgen.be/politiek/mr-...cken-b4c0e92e/

Anna List 26 november 2018 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8867942)

doen of hij het niet gezien heeft, gok ik zo. :p

Boduo 26 november 2018 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8867942)

Et alors ?

Zipper 26 november 2018 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8868263)
Et alors ?

dat denk ik niet, want Francken heeft ook tijdens dat bewust debat een paar keer gezegd dat hij ten allen tijde tegen het cordon sanitaire is gekant.
Schoof zal dus vakkundig rond dit topic heen fietsen.

Zipper 26 november 2018 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8868000)
doen of hij het niet gezien heeft, gok ik zo. :p

juiste gok, blijkbaar :-)

Boduo 26 november 2018 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8868276)
dat denk ik niet, want Francken heeft ook tijdens dat bewust debat een paar keer gezegd dat hij ten allen tijde tegen het cordon sanitaire is gekant.
Schoof zal dus vakkundig rond dit topic heen fietsen.

In Oostende zeggen ze: "iederèèn is vrie"
De Schoof dus ook...

Pandareus 26 november 2018 17:51

Vreemd fenomeen... het lijkt wel augustus, de komkommertijd waarbij journalisten wanhopig op zoek moeten naar de meest banale trivialiteiten om toch maar 'iets' te vertellen te hebben aan hun lezers.

We zijn nu al dagenlang over een futiliteit tot de derde macht aan het zeveren : een principiële tekst om de lidstaten van de VN een 'feel good' gevoel te geven en een excuus om zich achter weg te steken als iemand hen een lastige vraag stelt waarom er mensen verzuipen op hun vlucht. Daar gaat onze vlaamse nazi-partij VB dan een rondje show over verkopen en huppekee, heel het circus schiet in beweging en de staatssecretaris van de grootste partij van België laat zich couilloneren door een flutpartij die al 30 jaar op dezelfde nagel klopt.

Is Francken echt zo lomp, dat hij denkt dat hijzelf en bij uitbreiding zijn partij electoraal enkel afhangt van de agenda & het goedkeuren daarvan door het uitvaagsel en de excrementen van het vlaams blok ?
Waarom doet die man niet wat zijn eigen partijvoorzitter WEL doet ? Namelijk Van Grieken tijdens een debat behandelen als vuiligheid en zeggen dat hij nooit iets met hem gaat meestemmen ? Francken maakt de strategisch grootste stommiteit : hij zit wat mee te fezelen en comforteert zo de toehoorders die de impressie krijgen dat het vlaams blok gelijk heeft.

Zielig.

Een hele regering die zijn tijd zit te verkloten omwille van een dorpsruzie tussen Theo Francken en de Bruine Horde. Zum kotsen...

Universalia 26 november 2018 20:46

Een man gooit met bloemen zou dat passen in dit draadje?

De schoofzak 26 november 2018 21:30

Check mijn posts: ik heb het al 100den keren gezegd:
vaak is het Belang treffend juist in zijn diagnose, maar grovelijk verkeerd in zijn therapie.

En dat is ongeveer exact wat Theo daar zei.

Universalia 26 november 2018 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8868527)
vaak is het Belang treffend juist in zijn diagnose, maar grovelijk verkeerd in zijn therapie.

Dat klopt best wel maar vanuit een schutkring iets gaan oplossen lijkt mij best moeilijk daar er weinig of géén gevolg aan gegeven zal worden door anderen, eerder tegenstand.

Anna List 26 november 2018 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8868291)
Vreemd fenomeen... het lijkt wel augustus, de komkommertijd waarbij journalisten wanhopig op zoek moeten naar de meest banale trivialiteiten om toch maar 'iets' te vertellen te hebben aan hun lezers.

We zijn nu al dagenlang over een futiliteit tot de derde macht aan het zeveren : een principiële tekst om de lidstaten van de VN een 'feel good' gevoel te geven en een excuus om zich achter weg te steken als iemand hen een lastige vraag stelt waarom er mensen verzuipen op hun vlucht. Daar gaat onze vlaamse nazi-partij VB dan een rondje show over verkopen en huppekee, heel het circus schiet in beweging en de staatssecretaris van de grootste partij van België laat zich couilloneren door een flutpartij die al 30 jaar op dezelfde nagel klopt.

Is Francken echt zo lomp, dat hij denkt dat hijzelf en bij uitbreiding zijn partij electoraal enkel afhangt van de agenda & het goedkeuren daarvan door het uitvaagsel en de excrementen van het vlaams blok ?
Waarom doet die man niet wat zijn eigen partijvoorzitter WEL doet ? Namelijk Van Grieken tijdens een debat behandelen als vuiligheid en zeggen dat hij nooit iets met hem gaat meestemmen ? Francken maakt de strategisch grootste stommiteit : hij zit wat mee te fezelen en comforteert zo de toehoorders die de impressie krijgen dat het vlaams blok gelijk heeft.

Zielig.

Een hele regering die zijn tijd zit te verkloten omwille van een dorpsruzie tussen Theo Francken en de Bruine Horde. Zum kotsen...

Ge vergist u, dat bloemetje van Francken aan Van Grieken was er om Michel onder druk te zetten, en dat is in de Franstalige media helemaal gelukt.

Gipsy 26 november 2018 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8868550)
Ge vergist u, dat bloemetje van Francken aan Van Grieken was er om Michel onder druk te zetten, en dat is in de Franstalige media helemaal gelukt.

Francken slim, Walen dom. Het leven kan soms simpel zijn. Hij heeft in ieder geval de doortraptheid niet van De Wever. En op politiek vlak ben ik een grote nul maar heb wel mensenkennis.

Anna List 26 november 2018 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8868574)
Francken slim, Walen dom. Het leven kan soms simpel zijn. Hij heeft in ieder geval de doortraptheid niet van De Wever. En op politiek vlak ben ik een grote nul maar heb wel mensenkennis.

Uw woorden want dat schreef ik nergens.

Universalia 26 november 2018 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8868574)

Francken slim?

Ik wil niet met stenen gooien dat de man in kwestie géén verstand zou hebben maar ik twijfel er serieus aan of dat al het 'geblaat' van we gaan dit doen, we gaan dat doen om het migratieprobleem op te lossen wel echt gemeend is (ons land blijft intussen overspoelen) of is het in scene gezet om er wat 'anders' met proberen te bereiken, de burgers een beetje braaf houden? :|

Gipsy 26 november 2018 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8868580)

Pourtant je vous ai compris.

Anna List 26 november 2018 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8868590)
Pourtant je vous ai compris.

Dat denk ik niet.

Ik zou dat ook nooit schrijven want (machts)politiek gezien is het meestal omgekeerd.:roll:

Gipsy 26 november 2018 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8868591)
Dat denk ik niet.

Ik zou dat ook nooit schrijven want (machts)politiek gezien is het meestal omgekeerd.:roll:

De Wever deelt de kaarten uit, indien nodig zal hij zijn zot opofferen. Sans état d'âme.

Zipper 26 november 2018 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8868527)

Hij zei ook dat hij ten allen tijde gekant is tegen het cordon sanitaire, maar dat heb je waarschijnlijk niet gehoord :lol:

Xenophon 26 november 2018 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8868584)
Francken slim?

Ik wil niet met stenen gooien dat de man in kwestie géén verstand zou hebben maar ik twijfel er serieus aan of dat al het 'geblaat' van we gaan dit doen, we gaan dat doen om het migratieprobleem op te lossen wel echt gemeend is (ons land blijft intussen overspoelen) of is het in scene gezet om er wat 'anders' met proberen te bereiken, de burgers een beetje braaf houden? :|

De stemmen, en daarmee de postjes en het geld behouden.

Geld en postjes, niet meer, niet minder.

Eender welke Belgische politieke partij.

Xenophon 26 november 2018 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8868580)

Wat Francken betreft weet ik het niet, maar de Walen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be