![]() |
Wat als sinterklaas óók Adolf Hitler zou geheten hebben?
... probleem
|
Citaat:
Of de Nazi's dol waren op Sinterklaas dat lijkt mij ver gezocht. De Kerstman (die bebaarde met zijn bezopen rendier, de rode neus) daar hadden ze het ook al niet voor. Hitler wilde kerst ontdoen van Jezus. Maar de kindjes kregen toch 'pakjes'. :roll: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje Dank u, Dolfkeklaasje. Dolfkeklaasje bonne, bonne, bonne gooi wat in mijn lege lege tonne gooi wat in de huizen dan grabbelen we als muizen' Trek op niks.... |
Citaat:
|
Zis is now a Spiderman thrrrread!
![]() |
Citaat:
Laten we het Sinterklaaslied parodiëren 8O Everyone I Don't Like is LITERALLY HITLER - The Song Waar houden sommigen zich toch met bezig denk je dan. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Hij zou in elk geval die zwarte al lang ontslagen hebben wegens zijn huidskleur en een blanke knecht aangenomen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onze rechterarm staat goed recht Misschien heeft U nog even tijd Voordat U weer naar Auschwitz rijdt? Kom dan nog eventjes bij ons aan En laat uw treintje Maar buiten staan En we zingen En we zingen En we zijn zo blij Want er zijn geen Joodse kindjes bij En we zingen En we zingen En we zijn zo blij Want er zijn geen Joodse kindjes bij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Of juist niet, aangezien Hitler Zwarte Piet verbood was het misschien bij voorbaat ondenkbaar dat Zwarte Piet ooit nog zou verdwijnen en was Jerry Afriyie een grote voorstander van het behoud van Zwarte Piet als symbool van de zwarte ontvoogding. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be