![]() |
Wat als Maria weer zou verschijnen?
Het is al van 1858 geleden ,daar in Lourdes..
https://nl.express.live/2018/12/01/g...gods-las-vegas En de touristische sector heeft dringend nieuws nodig,want zelfs de touristen beginnen minder en minder te "verschijnen" aldaar...:? |
Zou jij dat nog geloven?
|
Mijn eerste lief haar voornaam was Maria ... zou het?? :?
|
ooo liieeeeeeve vroooooouuuweeee tooooorreeeeeeeeen
|
Citaat:
We zullen Maria nog eens naar ginder sturen. Als het wat warmer wordt hé. Nu ist veels te koud. |
Citaat:
"Wij zijn in uw schaduw geboren, zo hecht aan u verwant t t t t" (<-tremolo) |
Eigenlijk wel een beetje fan van Maria Franz 8-)
Ze zou beeldig staan daar in Lourdes,en misschien wel kunnen gebruikmaken van een geweldige grot-akoestiek ???? https://www.youtube.com/watch?v=8SV7raoFtO0 Laat ons het bij haar "commerciele versie" in de groep Euzen houden en niet bij de "Pagan versie" van Heilung.Dat zou ons misschien te ver leiden daar in Lourdes....:oops: |
juutuub
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
En bij al de andere verschijningen ook :lol: Wat een zever toch allemaal. Wie die onzin gelooft is toch gewoon achterlijk, niet? :lol: |
Citaat:
Wsl met een eigen kanaal daar ook. En te volgen op Instagram. |
|
Citaat:
Duizend bommen en granaten .... :lol: ![]() |
Ne mens zou voor minder terug diep gelovig worden. :lol:
'Maria, Maria, ik hou van jou Zij kan zo lekker lopen Ze kan zo lekker koken Ze kan dat wat ik wil dat ze kan Ze kan zo mooi bewegen Ze maakt me zo verlegen Zij zet mij in vuur en vlam Maria, Maria, ik hou van jou Voor jou sta ik uren in de kou Ik weet niet hoe 't uit te leggen Ik durf het haar niet zeggen Want als ze nee zegt ga ik kapot Dus zit ik hier te wachten Ik zit hier te versmachten Oeh, ik word nog helemaal zot Maria, Maria, ik hou van jou Voor jou sta ik uren in de kou Oh, was ze toch maar bij me Ik wou dat 'k haar kon lijmen Want zo is er geen houden meer aan Waarom die harde tijden Waarom moet ik zo lijden Ambrosia, wat vloeit mij aan Maria, Maria, ik hou van jou Voor jou sta ik uren in de kou Maria, Maria, ik hou van jou Voor jou sta ik uren in de kou Maria, Maria, ik hou van jou © Copyright Van Het Groenewoud' |
Mieke zit vast aan haar schepenambt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be