Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   politics.be genomineerd voor 'site van jaar' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24640)

De Prof 20 november 2004 09:01

politics.be genomineerd voor 'site van jaar'

politics.be genomineerd voor 'site van het jaar'.

Proficiat!!

Maar dat deze site in mum van tijd tot de politieke site is uitgegroeid, is alles behalve waar.

Politics.net heeft altijd de grootste politike site geweest, tot men Verstrepen het zwijgen oplegde, door het programma 'Zwart of wit' te verbieden
Hier hebben jullie van rijkelijk van geprofiteerd.
Of beter gezegd , "de éne zen dood is den andere zen brood" ;-) .

Nietemin, nogmaals van harte gefelisiteerd.:clapping:

Sam 20 november 2004 09:49

Jammer alleen dat mensen zoals Yann, thePianno, Bloxbuster, Pieter de sfeer benenden peil houden ;-)

Misschien een nominatie voor deze mensen in de categorie: onozel-kinderen-op-het-net-2004

Flippend Rund 20 november 2004 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Jammer alleen dat mensen zoals Yann, thePianno, Bloxbuster, Pieter de sfeer benenden peil houden ;-)

Wat is het nut van een forum waar iedereen het eens is met elkaar? Geef maar toe dat je ze niet kunt missen :twisted:

Peace 20 november 2004 10:28

Citaat:

Misschien een nominatie voor deze mensen in de categorie: onozel-kinderen-op-het-net-2004

Sam, bekijk het van de pragmatische kant. Mensen gelijk Piano, bloxbuster en Co. zijn de beste ambassadeurs voor het Vlaams Belang. Deze mensen overtuigen zonder het te willen en te beseffen meer en meer mensen om juist de overstap te maken.

Ik leg uit. De wijze waarop zij werken heeft over het algemeen een zo laag intelligentiepeil dat hun bijdragen juist een averechts effect krijgen. Zij laten de mensen juist inzien dat de hetze tegen het Vlaams Belang niet op realistische feiten gebaseerd is maar juist op pure onzin met enkel het doel het VB in een slecht daglicht te stellen.
Het zijn enkel nog de domsten die daar intrappen.

Over de betreffende personen zelf kan ik enkel zeggen dat zij waarschijnlijk een zeer laag intelligentieniveau hebben en bovendien aan een soort achtervolgingswaan leiden (zij zien overal boos kijkende Dewinters). Je kunt merken dat naarmate het succes van het Vlaams Belang stijgt hun frustratie en geestelijke onevenwichtigheid groter wordt. Hun bijdragen worden dan ook steeds meer fantasievoller en ze bedenken de meest bizarre verhalen om toch maar iets te kunnen bijdragen.

Besluit. Laat deze mensen rustig hun werk voor het Vlaams Belang verderzetten en stimuleer hun ook nog wat waar mogelijk. ;-)

boer_bavo 20 november 2004 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
politics.be genomineerd voor 'site van het jaar'.

Proficiat!!

Maar dat deze site in mum van tijd tot de politieke site is uitgegroeid, is alles behalve waar.

Politics.net heeft altijd de grootste politike site geweest, tot men Verstrepen het zwijgen oplegde, door het programma 'Zwart of wit' te verbieden

Politics.be was daarvoor al de grootste politieke site.
politicsinfo.net is ooit groter geweest, maar dat was in de tijd dat de dieren nog spraken.

Jolle 20 november 2004 12:05

Citaat:

Jeps. Included : de mensen die het vitten op die persoontjes niet kunnen laten.

Ik noem geen namen. :twisted:

FMisplon 20 november 2004 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
politicsinfo.net is ooit groter geweest, maar dat was in de tijd dat de dieren nog spraken.

Idd, politics.be was al voor stopzetting van Zwart of Wit de grootste... zowel het forum als het aantal bezoekers voor de portaal.
Ik kan u de cijfers geven indien u dat echt zou willen.
Politicsinfo.net is gedurende een tijdje groter geweest, maar dat was toen Politics.be stil lag (omdat enkelen van ons, waaronder ik zelf, meewerkten aan Politicsinfo) en pas na de heropstart.

Maar in ieder geval... bedankt voor iedere stem!

labyrinth 20 november 2004 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Hun bijdragen worden dan ook steeds meer fantasievoller en ze bedenken de meest bizarre verhalen om toch maar iets te kunnen bijdragen.

Besluit. Laat deze mensen rustig hun werk voor het Vlaams Belang verderzetten en stimuleer hun ook nog wat waar mogelijk. ;-)

Inderdaad, van "grote conservatieven" kan men moeilijk zeggen dat ze fantasierijk zijn...... Hoe zouden ze dan zelf nieuwe verhalen kunnen vertellen of zelfs maar in staat zijn ze te smaken...... :-D

Basketsloef 20 november 2004 14:50

Helaas, maar ik stem niet ... Op niemand ...

Zit nog op verschillende andere sites (en fora) en allemaal roepen ze mij op tot stemmen (velen zijn immers genomineerd bij "site van het jaar") ... Kan onmogelijk een keuze maken en dus is het "iedereen gelijk voor de wet".

Laten we dus hopen dat (ook zonder mijn stem) politics het goed doet ...

FMisplon 20 november 2004 14:51

Je mag in elke categorie (professionele & amateur) op 3 sites stemmen hé...

EXTREEM 20 november 2004 14:54

Politics.be Proficiat jullie doen het uitstekend.

labyrinth 20 november 2004 15:41

Je kan ook beginnen met te stemmen op www.fedasil.be. Het Federaal agentschap voor de opvang van asielzoekers......dan www.politics.be die je hartelijk ontvangen om uiteindelijk eruit te vliegen met ons aller www.brusselsairport.be .......

Je mag 3 keer stemmen...... :-D

thePiano 21 november 2004 09:29

Citaat:

Stel je voor dat je nog enkel met zo'n onbenullen als jezelf, Peace en zijn gang kon lullen, dan kreeg je zoiets als Politicsinfo.net, VL. actueel of Jurgen's Zwart/Witforum waar haast geen kat meer aan deelneemt. :-P

thePiano 21 november 2004 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Hier hebben jullie van rijkelijk van geprofiteerd.
Of beter gezegd , "de éne zen dood is den andere zen brood" ;-)

Flauwe kul. Jurgen Verstrepen heeft al lang een eigen forum Zwart of Wit en zijn Weblog (de adressen geef ik je niet), waar hij op de laatste de discussies op aanvraag van Skynet heeft moeten inperken omdat het te goor werd (jouw vriendjes hebben soms wat moeite om zich boven het niveau van de Neanderthaler te handhaven).

JV is dus helemaal niet dood (geweest) maar de interesse voor hem is nog nooit zo laag geweest en dat vooral sinds hij naar het Vlaams Behang is overgestapt.

thePiano 21 november 2004 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo

... en voor ze de oppositie eraf gooiden en een moderator werd aangesteld die niet toevallig ook nog gemeenteraadslid van het Vlaams Behang is. :roll:

labyrinth 27 november 2004 21:25

Hoe gebeurt dat eigenlijk een nominatie ? Door wie en op welke basis ?

FMisplon 27 november 2004 21:58

Iedere site kon zich via sitevanhetjaar.be kandidaat stellen en een jury van clickx kiest dan de 100 genomineerden.

Knuppel 28 november 2004 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
... en voor ze de oppositie eraf gooiden en een moderator werd aangesteld die niet toevallig ook nog gemeenteraadslid van het Vlaams Behang is. :roll:

En aan wie had je dan je herhaaldelijke bans te danken VOOR de aanstelling van een moderator met VB-connecties?

thePiano 28 november 2004 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En aan wie had je dan je herhaaldelijke bans te danken VOOR de aanstelling van een moderator met VB-connecties?

Aan Jurgen Verstrepen die tot half november 2003 verantwoordelijke/moderator was op PI-forum en zijn opvolger Kristof Vereecke, die in nov. 2003 prompt een klacht tegen mij neerlegde. Een tijd geleden is ook nog Nadinne Motte, gemeenteraadslid voor het VB in Asse, toegevoegd aan de moderatie. Daar moet ik geen tekeningetje bijmaken zeker? Ik ben dan ook definitief geband sinds 2 juli 2004. :roll:

Distel 28 november 2004 16:17

Als grote verdediger van de censuurschaar zou jij toch blij moeten zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be