![]() |
politics.be genomineerd voor 'site van jaar'
politics.be genomineerd voor 'site van het jaar'.
Proficiat!! Maar dat deze site in mum van tijd tot de politieke site is uitgegroeid, is alles behalve waar. Politics.net heeft altijd de grootste politike site geweest, tot men Verstrepen het zwijgen oplegde, door het programma 'Zwart of wit' te verbieden Hier hebben jullie van rijkelijk van geprofiteerd. Of beter gezegd , "de éne zen dood is den andere zen brood" ;-) . Nietemin, nogmaals van harte gefelisiteerd.:clapping: |
Jammer alleen dat mensen zoals Yann, thePianno, Bloxbuster, Pieter de sfeer benenden peil houden ;-)
Misschien een nominatie voor deze mensen in de categorie: onozel-kinderen-op-het-net-2004 |
Citaat:
___________________________ Geen enkele Amerikaan is bereid te sterven voor Irak. Daarom staat de winnaar van deze oorlog nu al vast. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3211 |
Citaat:
Ik leg uit. De wijze waarop zij werken heeft over het algemeen een zo laag intelligentiepeil dat hun bijdragen juist een averechts effect krijgen. Zij laten de mensen juist inzien dat de hetze tegen het Vlaams Belang niet op realistische feiten gebaseerd is maar juist op pure onzin met enkel het doel het VB in een slecht daglicht te stellen. Het zijn enkel nog de domsten die daar intrappen. Over de betreffende personen zelf kan ik enkel zeggen dat zij waarschijnlijk een zeer laag intelligentieniveau hebben en bovendien aan een soort achtervolgingswaan leiden (zij zien overal boos kijkende Dewinters). Je kunt merken dat naarmate het succes van het Vlaams Belang stijgt hun frustratie en geestelijke onevenwichtigheid groter wordt. Hun bijdragen worden dan ook steeds meer fantasievoller en ze bedenken de meest bizarre verhalen om toch maar iets te kunnen bijdragen. Besluit. Laat deze mensen rustig hun werk voor het Vlaams Belang verderzetten en stimuleer hun ook nog wat waar mogelijk. ;-) |
Citaat:
politicsinfo.net is ooit groter geweest, maar dat was in de tijd dat de dieren nog spraken. |
Citaat:
Ik noem geen namen. :twisted: |
Citaat:
Ik kan u de cijfers geven indien u dat echt zou willen. Politicsinfo.net is gedurende een tijdje groter geweest, maar dat was toen Politics.be stil lag (omdat enkelen van ons, waaronder ik zelf, meewerkten aan Politicsinfo) en pas na de heropstart. Maar in ieder geval... bedankt voor iedere stem! |
Citaat:
|
Helaas, maar ik stem niet ... Op niemand ...
Zit nog op verschillende andere sites (en fora) en allemaal roepen ze mij op tot stemmen (velen zijn immers genomineerd bij "site van het jaar") ... Kan onmogelijk een keuze maken en dus is het "iedereen gelijk voor de wet". Laten we dus hopen dat (ook zonder mijn stem) politics het goed doet ... |
Je mag in elke categorie (professionele & amateur) op 3 sites stemmen hé...
|
Politics.be Proficiat jullie doen het uitstekend.
|
Je kan ook beginnen met te stemmen op www.fedasil.be. Het Federaal agentschap voor de opvang van asielzoekers......dan www.politics.be die je hartelijk ontvangen om uiteindelijk eruit te vliegen met ons aller www.brusselsairport.be .......
Je mag 3 keer stemmen...... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
JV is dus helemaal niet dood (geweest) maar de interesse voor hem is nog nooit zo laag geweest en dat vooral sinds hij naar het Vlaams Behang is overgestapt. |
Citaat:
|
Hoe gebeurt dat eigenlijk een nominatie ? Door wie en op welke basis ?
|
Iedere site kon zich via sitevanhetjaar.be kandidaat stellen en een jury van clickx kiest dan de 100 genomineerden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als grote verdediger van de censuurschaar zou jij toch blij moeten zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be