Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Gaat de Marrakech-coalitie het aantal inschrijvingen asielzoekers per dag loslaten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246422)

De schoofzak 9 december 2018 11:14

Gaat de Marrakech-coalitie het aantal inschrijvingen asielzoekers per dag loslaten?

Ik ben zo benieuwd naar een aantal specifieke items die nva-ministers invoerden, en die wat kritiek teweeg brachten.

Benieuwd wat Maggie hiermee gaat aanvangen.
Iemand commentaar?

Universalia 9 december 2018 16:36

Als het haar te doen is zullen er veeeeeel meer binnenstromen.

Zie ook.

Zucht 9 december 2018 16:39

't wordt nu wel ambetant dat ze Jan Jambon niet meer de schuld kunnen geven van de toestand in het Brussels Noordstation. Wat nu gedaan ?
Want het zal er zeker niet beter op worden, gezien ze de maatregelen om de instroom te ontmoedigen al aan't terugdraaien zijn.

quercus 9 december 2018 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8880483)

Zie ook.

Ik vraag mij toch af wat er in de geesten van sommige mensen omgaat.
Blijkbaar willen ze Europa zo snel mogelijk deseuropeaniseren. Boetedoening voor de miserie in de wereld, want die is "allemaal de schuld van de Europeanen".

Bach 9 december 2018 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8880157)
Ik ben zo benieuwd naar een aantal specifieke items die nva-ministers invoerden, en die wat kritiek teweeg brachten.

Iemand commentaar?

We zullen voor de de kiezingen dan eens berekenen hoeveel migranten en vluchtelingen Francken gemiddeld per maand binnen liet, als dat dan toch een criterium is dat de NVA wenst te gebruiken zich koesterend in de rol van oppositie tegen een beleid dat ze zelf mee tot stand brachten.

Universalia 9 december 2018 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8880487)
Ik vraag mij toch af wat er in de geesten van sommige mensen omgaat.
Blijkbaar willen ze Europa zo snel mogelijk deseuropeaniseren. Boetedoening voor de miserie in de wereld, want die is "allemaal de schuld van de Europeanen".

Wel, ik vraag mij dat ook al een tijdje af waarom men Europa van alles maar dan ook alles de schuld in de schoenen wil schuiven. :|

De schoofzak 9 december 2018 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8880495)
We zullen voor de de kiezingen dan eens berekenen hoeveel migranten en vluchtelingen Francken gemiddeld per maand binnen liet, als dat dan toch een criterium is dat de NVA wenst te gebruiken zich koesterend in de rol van oppositie tegen een beleid dat ze zelf mee tot stand brachten.

Wil je dat een doormailen aan dikke Maggie, die zo'n kritiek van onmenselijkheid had op Theo.

Met haar ongehouwen kritiek, gaan we gvd wel er wel eens zorgen dat ze regelmatig te kakken gezet gaat worden: benieuwd hoeveel terugname-akkoorden zij nog zal afsluiten; wat zij gaat doen aan het Noordstation, hoe zij gaat staan tegenover de onwil van de Brusselse burgemeesters ...

Dadeemelee 9 december 2018 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8880157)

Iemand commentaar?

Gaat Maggie het aantal hulpbehoevende toegelaten mannelijke patienten per hospitaal terugschroeven?

Dadeemelee 9 december 2018 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8880965)
Wil je dat een doormailen aan dikke Maggie, die zo'n kritiek van onmenselijkheid had op Theo.

Met haar ongehouwen kritiek, gaan we gvd wel er wel eens zorgen dat ze regelmatig te kakken gezet gaat worden: benieuwd hoeveel terugname-akkoorden zij nog zal afsluiten; wat zij gaat doen aan het Noordstation, hoe zij gaat staan tegenover de onwil van de Brusselse burgemeesters ...

Relax Schoof ;-)

Jan van den Berghe 9 december 2018 23:21

Citaat:

Bij mijn weten waren al die migranten en vluchtelingen al "binnen". Of weet u echt niets af van de toestanden rond het Noordstation?

kwantum 10 december 2018 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8880501)
Wel, ik vraag mij dat ook al een tijdje af waarom men Europa van alles maar dan ook alles de schuld in de schoenen wil schuiven. :|

Eenvoudig nochtans.
Door de wereldoorlog heeft gans Europa tot op de dag van vandaag een trauma opgelopen tegen rechts.
Dit betekent dat alle tapijten worden uitgerold voor links gedachtengoed. Hoe zotter hoe beter. En zij die ertegen zijn, zijn racisten.

Bobke 10 december 2018 19:56

Citaat:

Niet zo moeilijk als we weten dat hij er 50 per dag binnen liet.
Moeilijke zal het aanzuig effect berekenen zijn.

Steben 10 december 2018 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8880483)

Zie ook.

Onder Francken is het maximum aantal inschrijven per dag gedaald, maar niet het aantal aanvragen noch het totaal aan positieve beoordelingen.

De afschaffing van die maxima betekent niet meer positieve beoordelingen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be