Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Collaboratie in Belgische coalitie regering. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246427)

Deo 9 december 2018 15:01

Collaboratie in Belgische coalitie regering.

Als, zeg als deze overgebleven regering hun legislatuur uitzingen, moet iedereen klaar staan om hun haren af te scheren.
Michel zegt "EEN WOORD IS EEN WOORD" dat is de eerste en belangrijkste vereiste tussen beginnende coalitie in een regering legislatuur.
Over welk akkoord het ook gaat er moet samen een consensus overéén gekomen worden.
Wat ik nu vaststel is verraad door CD&V en VLD en druk op Michel door MR.
Collaboratie op politiek niveau.
Deze overgebleven regering is één die 70 Jaar terug van kamp zou veranderen.
Spijtig dat die nog een half jaar moeten aanmodderen en dat wij dat nog moeten aanzien.

Mijn prognose:
Later protest stemmen geven aan VB zou ik iedereen afraden ,want volgende regering zal NVA er niet meer bij zijn Ecolo/Groen zal NVA overnemen.

TV-verslaafde 9 december 2018 15:08

Deze overgebleven regering kan inderdaad beter naar de spreekwoordelijke "kerker" worden verwezen. "To the dungeon!"

Vette Pois(s)on 9 december 2018 15:22

eerst wat gisten in de belgische darmen

daarna doorspoelen

TV-verslaafde 9 december 2018 15:22

Whaha.

"To the dungeon!"

TV-verslaafde 9 december 2018 15:41

TV-verslaafde 9 december 2018 15:46

Even serieus, dit kan wel eindigen in een Puidgemont situatie. N-VA moet goed nadenken wat ze nu gaan doen.

TV-verslaafde 9 december 2018 15:48

De Wever moet zich laten opsluiten met zeer veel show; dan gaan we wat zien. Hehe. Komt de aap uit de mouw, wat betreft deze pseudo regering.

TV-verslaafde 9 december 2018 15:51

Ik zou dat een perfecte stunt vinden. Dan krijgen de V-partijen 80% van de stemmen. De Wever in het cachot. Wahaha. Dan is de poppenkast compleet.

TV-verslaafde 9 december 2018 16:06

Whaha. Ik hoor het al onder de bevolking. De Wever, de martelaar, de calimero die voor zijn volk streed beëindigt in het cachot. :-( Dames en Heren.

Alleen een stemronde waarbij N-VA 50% van de stemmen krijgt kan hem bevrijden. Whaha. Oooh, dit zou inslaan als een bom. De kijkcijfers; woho. VTM zou zich moeten haasten ze. :lol:

quercus 9 december 2018 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8880464)
Whaha. Ik hoor het al onder de bevolking. De Wever, de martelaar, de calimero die voor zijn volk streed beëindigt in het cachot. :-( Dames en Heren.

Alleen een stemronde waarbij N-VA 50% van de stemmen krijgt kan hem bevrijden. Whaha. Oooh, dit zou inslaan als een bom. De kijkcijfers; woho. VTM zou zich moeten haasten ze. :lol:

May this dream come true! Als dat ooit zich zou voordoen dan is het fataal en finaal gedaan met België/Belgique. WalloBrux zou gegarandeerd nog gedurende de verkiezingsavond Le Rattachement a la Mère Patrie, La France eisen.

TV-verslaafde 9 december 2018 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8880466)
May this dream come true! Als dat ooit zich zou voordoen dan is het fataal en finaal gedaan met België/Belgique. WalloBrux zou gegarandeerd nog gedurende de verkiezingsavond Le Rattachement a la Mère Patrie, La France eisen.

Dat weet ik zo nog niet, ze zouden hem ook daar kunnen laten rotten in een cel. Je krijgt wel een zekere volkswoede, dit zijn zaken van het "hart". Dus sowieso dat de N-VA wel veel stemmen krijgt.

Het onrecht, het onrecht. :cry::cry:

Xenophon 9 december 2018 16:57

Nu geen gekke dingen gaan bedenken mijn politieke vrienden, in de realiteit zal de N-VA de regering blijven steunen en als het nodig blijkt zelfs een meerderheid leveren.

The Paulus Experience 9 december 2018 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8880499)
Nu geen gekke dingen gaan bedenken mijn politieke vrienden, in de realiteit zal de N-VA de regering blijven steunen en als het nodig blijkt zelfs een meerderheid leveren.

absoluut. Ze willen evenzeer een Michel3

cato 9 december 2018 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8880524)
absoluut. Ze willen evenzeer een Michel3

Na deze romp-regering van Michel II, lijkt me een Michel III een onmogelijke zaak voor het NVA.

reservespeler 9 december 2018 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8880499)

OVLD is anders goed bezig om de N-VA ervan te overtuigen hen niet meer te steunen.

Deo 9 december 2018 18:34

Betreft het niet akkoord zijn met dit immigratie packt heeft NVA niets verkeerd gedaan,ze zijn er niet mee eens en mogen zich inhouden.Zijn hun andere coalitie partners die collaboratie plegen.

Pandareus 9 december 2018 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deo (Bericht 8880630)
Betreft het niet akkoord zijn met dit immigratie packt heeft NVA niets verkeerd gedaan,ze zijn er niet mee eens en mogen zich inhouden.Zijn hun andere coalitie partners die collaboratie plegen.

Vijgen na pasen. Ze hebben ontslag genomen, zijn niet langer een regeringspartij. De spagaat is opgelost.

Dadeemelee 9 december 2018 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deo (Bericht 8880415)
Als, zeg als deze overgebleven regering hun legislatuur uitzingen, moet iedereen klaar staan om hun haren af te scheren.
Michel zegt "EEN WOORD IS EEN WOORD" dat is de eerste en belangrijkste vereiste tussen beginnende coalitie in een regering legislatuur.
Over welk akkoord het ook gaat er moet samen een consensus overéén gekomen worden.
Wat ik nu vaststel is verraad door CD&V en VLD en druk op Michel door MR.
Collaboratie op politiek niveau.
Deze overgebleven regering is één die 70 Jaar terug van kamp zou veranderen.
Spijtig dat die nog een half jaar moeten aanmodderen en dat wij dat nog moeten aanzien.

Mijn prognose:
Later protest stemmen geven aan VB zou ik iedereen afraden ,want volgende regering zal NVA er niet meer bij zijn Ecolo/Groen zal NVA overnemen.

Welkom Deo :-)

Xenophon 9 december 2018 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8880592)
OVLD is anders goed bezig om de N-VA ervan te overtuigen hen niet meer te steunen.

Er is veel rancune, ja, logisch ook, na een "neen" tegen een Belgisch dictaat.

Men zal dat weer goed maken met een slaafse houding in het parlement, door geen oppositie "te spelen" maar waar nodig meerderheden te leveren.

N-VA, die gaan Machiavelli zelf nog te kakken zetten.

epicurist_dirk 9 december 2018 20:52

Erdogan wilde meer Erdogan gezinde politici in onze regering, oeps........

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be