![]() |
romantische locaties voor nieuwjaar
Voor een koppel.
Doen jullie het allemaal met vrienden en familie of vieren jullie het wel eens per 2 op een romantische bestemming? In binnen - of buitenland? Ik wil mijn vriendin verrassen. Een mooie plek, lekker eten en met alle luxe (bubbelbad, cocktails) Ook wel de nodige ambiance in de buurt dus toch liever in een mooie stad dan ergens in een luxekamer. Gent. Brugge.. Misschien is de sfeer beter in Duitsland? |
Citaat:
|
Abu Ghraib
|
Citaat:
Ambiance gegarandeerd. :thumbsup: |
Citaat:
Ik hou van ambiance maar niet van duizenden mensen op een groot plein, dronken taferelen, elkaar kwijt geraken en de vrees dat moslims er de zoveelste aanslag plegen. Ideaal zou een show op ijs zijn. Maar behalve Disney vind ik er geen |
De kerstmarkt van Straatsb.... Laat maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar Keulen, op dat grote plein. Ambiance verzekerd. |
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() |
1 Bijlage(n)
|
Houden jullie van vuurwerk? Ik ga even uit van wel, maar bij niet zou ik geen stad kiezen.
Zelfs met een grote vuurwerkvrije zone heb je toch nog die kruitsmog hangen de volgende dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het wel een stad mag zijn want vuurwerk geen bezwaar heb je het al gauw over de steden die in een normaal weekend ook leuk zijn om te bezoeken. Gent of Brugge of Antwerpen inderdaad, of bij budget Boedapest of Praag voor een winterse sfeer of Rome of Barcelona om uit de kou te komen. Voor bestemmingen in Frankrijk misschien even de kalender van de gele hesjes checken. Het is nou ook weer niet het einde van de wereld als het centrum van Parijs een keer goed gesloopt wordt, maar het is wat minder als het gebeurt wanneer jij er bent. |
Citaat:
(tenzij onder terreurniveau 3, toen stonden er voor elke 10 mensen wel een agent of militair ... ja toen was de sfeer uitgelaten te noemen ... maar anders ? grimmig, nooit zonder op zijn minst verbale of andere agressie) |
Citaat:
Ik dacht echt dat je hier zou gepost hebben dat een septische put ook een romantische locatie zou kunnen zijn. Maar daar moet je wel opletten met kaarslicht, of je hebt vuurwerk. Tenzij dat nu net de bedoeling zou geweest zijn. :lol: ;) |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be