![]() |
levensadvies nummer één :
Citaat:
zeker een goede raad voor bepaalde forummers die last hebben van geurtjes hier en daar! en gezien die goede raad in DM het jaaroverzicht haalt, lijkt me dit een goed idee om forummers goede levensraad te geven. Wat is uw levensadvies? nummer mss gewoon verder ook, voor als er iemand eens een compilatie wil maken... |
Citaat:
|
2: ga vooruit.
|
Citaat:
|
Blijf ademen.
|
even resumeren :
1 zorg ervoor dat je je altijd blijft wassen (AL) 2 ga vooruit (TPE) 3 blijf ademen (Het Verzet) 4 |
4: eet en drink
|
5 blijf bewegen
|
Edit 6 ('t gaat hier rap) (5). Blijf kakken. (wat zijt ge met geld, als ge niet kunt kakken. West-Vlaams spreekwoord)
|
even resumeren :
1 zorg ervoor dat je je altijd blijft wassen (AL) 2 ga vooruit (TPE) 3 blijf ademen (Het Verzet) 4 eet en drink (TPE) 5 blijf bewegen (AL) 6 blijf kakken. (De Schoofzak) |
7 ga niet dood
|
U teveel wassen of uw tanden teveel poetsen is ook niet best.
Uw lichaam maakt van zichzelf een beschermlaag en als je dat er dagelijks gaat afschrobben lijkt mij dat ook niet het beste plan. Is jezelf wassen met zeep nu ook al ongezond? Laatst zat er hier in de buurt een enveloppe met de nodige dingen waar je uzelf met kon testen op dikkedarmkanker. Het ging om een bevolkingsonderzoek. Ik dacht al direct: "Met mijnen buik hebben ze géén affaire" :lol: Bovenstaande zin was best wreed kortzichtig. :roll: |
Citaat:
De liggende- of staande wip dat maakt niet uit, die keuze is vrij. :-D |
Citaat:
|
8.Ga op tijd piesen.
|
1 zorg ervoor dat je je altijd blijft wassen (AL)
2 ga vooruit (TPE) 3 blijf ademen (Het Verzet) 4 eet en drink (TPE) 5 blijf bewegen (AL) 6 blijf kakken. (De Schoofzak) 7 ga niet dood (TPE) 8 blijf van grond gaan (Universalia) 9 ga op tijd piesen (Libro) |
8 Er zijn twee soorten problemen op deze wereld: mijn probleem, en niet mijn probleem.
|
Citaat:
|
11. "Vergeet zeker 'Forum Politics' niet te volgen naast het nuttigen van een zakje chips en een biertje tot u te nemen.
Te ver gezocht? :| |
12 Omring u met fijne mensen, en stuur de anderen wandelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be