Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Overlijden JP Van Rossem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246516)

N-Vb 15 december 2018 04:03

Overlijden JP Van Rossem

Vreemd dat er zo weinig over JPVR gezegd wordt hier, of vergis ik me

Toch een kleurrijke figuur

Daarom toch een politieke enquête:

Hypochonder 15 december 2018 07:59

Veel valt er eigenlijk niet over Van Rossem te zeggen, zeker niet nu hij dood is.

quercus 15 december 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8886129)
Veel valt er eigenlijk niet over Van Rossem te zeggen, zeker niet nu hij dood is.

Ik heb niet de indruk dat we aan J.P. Van Rossem veel verloren hebben. Behalve dan enkele zogezegde "beleggers" die ooit zo stupied geweest zijn aan deze sjoemelende bluffer pakken geld toe te vertrouwen. En verder natuurlijk ook het eerder dubieus gedeelte van onze media die het niet konden laten om steeds maar opnieuw achter hem aan te lopen.

Gipsy 15 december 2018 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb (Bericht 8886090)
Vreemd dat er zo weinig over JPVR gezegd wordt hier, of vergis ik me

Toch een kleurrijke figuur

Daarom toch een politieke enquête:

Een stukske crapuul en een aftroggelaar.

Anna List 15 december 2018 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8886262)

Je hebt t precies over ACW en Arco.

Jan van den Berghe 15 december 2018 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8886221)
Ik heb niet de indruk dat we aan J.P. Van Rossem veel verloren hebben. Behalve dan enkele zogezegde "beleggers" die ooit zo stupied geweest zijn aan deze sjoemelende bluffer pakken geld toe te vertrouwen. En verder natuurlijk ook het eerder dubieus gedeelte van onze media die het niet konden laten om steeds maar opnieuw achter hem aan te lopen.

Typisch voor de jaren tachtig: een mengeling van circus, TV, BV... Het Vlaamse dorpsleven op een grotere schaal.

quercus 15 december 2018 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8886278)

Inderdaad, maar in de kringen van de middenveld-"vrienden" slaagt men er beter in de schijn hoog te houden.

Dadeemelee 15 december 2018 11:29

Het was uiteraard een sjoemelaar en fraudeur van de bovenste plank. Onlangs nog een reportage gezien over zijn Moneytron F1 team. Villeneuve (dacht ik) was al maanden niet betaald. Na veel zagen komt JPVR af met twee valiezen vol met geld.

Edit: Johansson

https://www.youtube.com/watch?v=9TKa-_HCZB8

https://www.youtube.com/watch?v=Ht-mqOF49UQ

Gipsy 15 december 2018 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8886278)

Markant dat ge de conclusie trekt dat ik sta te applaudisseren voor ACW en Arco. Intellectuele oneerlijkheid ten top terug. Quercus doet er nog een schep bovenop door mij te rekenen bij de middenveld vrienden. Van wie van wat? Voor wie, voor wat?

We hebben het over een stuk crapuul en aftroggelaar en vanuit het niet worden er ineens zaken bijgetrokken die er niets met te maken hebben. Willen we meteen beginnen dat de frieten niet meer zo lekker zijn als vroeger en dat de vrouwen nog altijd evenveel zagen als vroeger?

fred vanhove 15 december 2018 15:19

Citaat:

Ik vond het een toffe pee. Schopte tegen de konten en bracht wat kleur in het leven. Heeft lekker gebruik gemaakt van de hebzucht van de superrijken.

Het verbaasd me dat gij 'nooit genoeg' U niet hebt laten vangen door hem:-) Of wel ?;-)

Toch eigenaardig dat de meeste miljonairs geen klacht hebben ingediend tegen hem....op een paar onnozelaars na. De meesten waren hun zwart sjoemel geld kwijt:-D:-D

Gipsy 15 december 2018 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8886600)
Ik vond het een toffe pee. Schopte tegen de konten en bracht wat kleur in het leven. Heeft lekker gebruik gemaakt van de hebzucht van de superrijken.

Het verbaasd me dat gij 'nooit genoeg' U niet hebt laten vangen door hem:-) Of wel ?;-)

Toch eigenaardig dat de meeste miljonairs geen klacht hebben ingediend tegen hem....op een paar onnozelaars na. De meesten waren hun zwart sjoemel geld kwijt:-D:-D

Ik investeer bijna uitsluitend in vastgoed. Zulke mensen kruisen mijn pad niet.

Anna List 15 december 2018 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8886718)
Ik investeer bijna uitsluitend in vastgoed. Zulke mensen kruisen mijn pad niet.

Ook niet aan te raden, zo weinig differentiatie

Gipsy 15 december 2018 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8886721)
Ook niet aan te raden, zo weinig differentiatie

Niet alleen stijging door marktwaarde maar ook maandelijkse cash flow door huurinkomsten. Op 20 jaar heb je de investering terug en vastgoed dat fel gestegen is in waarde. Bovendien gemakkelijk om een structuur op te zetten die buiten erfenisbelastingen valt.

Demper 15 december 2018 18:24

Citaat:

Oei, er is hier een Moneytron klant...

Gipsy 16 december 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8886829)
Oei, er is hier een Moneytron klant...

Zoals reeds gezegd niet de minste kans dat ik dat zou doen. Ik investeer alleen in vastgoed.

Ik hecht geen enkel geloof aan gemanipuleerde grafieken ook niet van banken.

Jay-P. 16 december 2018 10:27

Citaat:

De West-Vlonderse Lernout & Hauspie hadden natuurlijk welbespraaktere technologie om de lokale beenhouwers en warme bakkers hun zuur en welverdiend zwart geld te beleggen, niet? :lol:

quercus 16 december 2018 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8886513)
Markant dat ge de conclusie trekt dat ik sta te applaudisseren voor ACW en Arco. Intellectuele oneerlijkheid ten top terug. Quercus doet er nog een schep bovenop door mij te rekenen bij de middenveld vrienden. Van wie van wat? Voor wie, voor wat?

We hebben het over een stuk crapuul en aftroggelaar en vanuit het niet worden er ineens zaken bijgetrokken die er niets met te maken hebben. Willen we meteen beginnen dat de frieten niet meer zo lekker zijn als vroeger en dat de vrouwen nog altijd evenveel zagen als vroeger?

Ik ben "flabbergasted" dat je mijn boodschap zo hebt geïnterpreteerd. Ik associeer jou volstrekt niet met dat middenveld en ik begrijp niet hoe je daarbij komt. Uit uw berichten weet ik dat je een zelfstandige bent met een zaak, iets wat ik nu toch niet direct associeer met ACW/beweging.net.

quercus 16 december 2018 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8887367)
De West-Vlonderse Lernout & Hauspie hadden natuurlijk welbespraaktere technologie om de lokale beenhouwers en warme bakkers hun zuur en welverdiend zwart geld te beleggen, niet? :lol:

Ik ben wel geen bakker of beenhouwer (:roll:), maar ik had zelf ook een som geinvesteerd in L&H. Vooraleer het debacle kwam aanstormen was ik er evenwel tijdig uit. En het prettige daaraan is dat het mij toen een flinke winst heeft opgeleverd.

fred vanhove 16 december 2018 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8886818)
Niet alleen stijging door marktwaarde maar ook maandelijkse cash flow door huurinkomsten. Op 20 jaar heb je de investering terug en vastgoed dat fel gestegen is in waarde. Bovendien gemakkelijk om een structuur op te zetten die buiten erfenisbelastingen valt.

Ge moogt uw miserie en kopbrekerij hebben met de huurders van vandaag. Ben ik tevreden daar vanaf te zijn.

fred vanhove 16 december 2018 17:38

Citaat:

Uiteindelijk waren die 'beleggers' nog grotere sjoemelaars dan Van Rossem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be