![]() |
Morgen 18/12/18 resultaten nieuwe peiling VRT - Standaard.
Spannend he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als N-VA nu geen 35 procent haalt, of ergens daaromtrent weet ik het ook niet.
|
Citaat:
Verder: verlies voor cd&v en vld, winst voor VB , status quo voor groen en spa. Dat is mijn gokje |
Citaat:
|
Citaat:
|
zopas in het nieuws: n-va zegt alle steun op aan Michel. Vervroegde verkiezingen komen dus weer een stap dichter.
Het zou me verbazen dat ze dat zouden doen als de peilingresultaten slecht zijn |
Maar ook dat weer zal invloed hebben. Gaat de vrt ook nu peilen? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Logischerwijze zou N-VA en VB weer vooruit moeten gaan.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat MR vooruit gaat. Groen/rood zal wel ongeveer hetzelfde zijn ook. Denk dat de tsjeefkiekens en de liberalen aan weerszijden wel eens een tikske kunnen krijgen. 10€ op N-VA als grote winnaar. |
En als mijn voorspelling niet klopt, vraag ik mij dus écht af bij wie ze die peilingen altijd houden.
Op naar vervroegde verkiezingen. Dan worden de kaarten naar alle waarschijnlijkheid zo geschud dat we weer een jaar kunnen kaarten eer ze een nieuwe regering vormen. Been there, done that. Zou het ni mooi zijn als we ons vorig record regeringsonderhandelingen kunnen breken? Komen we met Belzikistan nog eens in het nieuws. :roll: |
Verbazend dat niemand hier contacten heeft met een partijbureau om die resultaten te geven.
|
Citaat:
Het is bij deze peilingen, dat de NV-A steeds het laagste scoort in vergelijking met de andere. (Le Soir-RTL) Dit was ook in de loop van dit jaar het geval. |
Antwerpen stevent af op Bourgondisch kerstakkoord
Leuke dingen voor de mensen :lol: - als het waar is: goed gespeeld!
Antwerpen stevent af op Bourgondisch kerstakkoord ANTWERPEN - De Antwerpse sp.a roept de leden op om zeker deze zaterdagochtend vrij te houden, voor een ledenvergadering over een nieuw bestuursakkoord en de zogenaamde Bourgondische coalitie samen met N-VA en Open Vld. Dat blijkt uit een interne mail naar de leden. Vorige week werden de leden nog gevraagd om ook 5 januari vrij te houden. Daar wordt nu niet meer naar verwezen. Bron: GvA |
Citaat:
Bart de verzoener :lol: |
Michel en Kris P. gaan nog scheten laten :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be