![]() |
‘Girl’ niet in shortlist voor Oscars
‘Girl’ niet in shortlist voor Oscars
![]() Citaat:
Ik vind dat de film best in aanmerking mocht komen om het felbegeerde beeldje in de wacht te kunnen slepen. Shame on u Oscar-Academie shame shame shame ... :roll: |
Die film wordt door de amerikanen als niet geschikt bevonden.
|
Citaat:
Zoals ik al schreef: Gaan ze daar nu echt preuts doen in de USA, yeah right!!! :roll: |
Citaat:
|
Eigenlijk is dat toch alweer een watjes-film, niet?
|
Citaat:
de regisseur heeft daarop uitdrukkelijk gekozen voor zijn artistieke vrijheid dan moet je vandaag natuurlijk niet komen huilen. |
Citaat:
Ik denk dat men tegenwoordig liever kiest voor dat soort van films waar er na 3 minuten al 350 of meer doden in gevallen zijn. :? Laat dat wat ik iets hogerop schreef 'Niet dat het een film is die je dagelijks gaat opzetten ... ' van dat soort van films zijn er bitter weinig. Ik heb hier thuis een aardige verzameling DVD/Blu-ray waar er best bij zijn die ik regelmatig terug uit de kast pluk om ze terug te bekijken. :-D |
Dat transgender thema interesseert me niet echt. Hollywood blockbusters evenmin. Sommige films van Felix Van Groeningen vond ik wel goed zoals Steve + Sky en De Helaasheid der Dingen.
|
Citaat:
De helaasheid der dingen zegt mij dan weer weinig of niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We laten de makers even zelf aan het woord. GIRL by Lukas Dhont (Official International Trailer) |
Ik ga die toch eens downloaden, iedereen maakt daar zo'n spel van.
|
Citaat:
p.s. Is 'Girl' een gevaar voor de transgendergemeenschap? De ballerina uit het verhaal reageert Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal die kijken in afwachting. |
Citaat:
Spoedig zullen de "transgender-westerns" uitkomen, succes verzekerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be