![]() |
Charel Michel gaat koffie drinken bij de koning
En biedt het ontslag van zijn regering aan.
Zijn letterlijke woorden: "Ik heb de kans gehad om daarnet op het spreekgestoelte mijn overtuiging uit te leggen en ik heb een eerlijke oproep tot samenwerking gedaan’, zei de premier in de Kamer. ‘Maar ik moet vaststellen dat die oproep niet overtuigd heeft en niet gehoord werd. Ik moet dat respecteren en daar akte van nemen." (Bron: de Vlaemsche media) Ik denk niet dat Flup het zal aanvaarden.... Positieve noot: als de SP.A zo blijft verder zakken stapt Crombez op. Ofzoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de koning het ontslag aanvaard komen er niet noodzakelijk verkiezingen hoor. Dan gaan ze gewoon in lopende zaken. Het is Michel die dat beslist of er verkiezingen komen. En als de koning het ontslag niet aanvaardt, dan mag Michel gewoon verder sukkelen met zijn minderheidsregering. maw: er gaat niets veranderen tot mei. Niets |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vermoed dat als de verkiezingsuitslagen NVA niet te groot maken, paars-groen een quasi zekerheid is. |
Hij zal het in beraad houden tot april volgens mij.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koffie ?
Zo laat op den avond ? Ik denk dat ze een goei fles chateau neuf du pape opentrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook dat de subsidieregelingen voor gascentrales er niet komen. hahahahahaahhahaha (Dat laatste vind ik goed, want het is al eigenlijk veel te laat om nog een centrale te bouwen als je in 2025 de kerncentrales dicht wilt doen) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 109852 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be