Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moet de koning zijn kersttoespraak aanpassen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246602)

Universalia 19 december 2018 21:21

Moet de koning zijn kersttoespraak aanpassen?

Moet de koning zijn kersttoespraak aanpassen?

Citaat:

Koning Filip is volop bezig met consultaties nu de regering-Michel gevallen is. De regeringscrisis heeft nog gevolgen voor het staatshoofd.
"Oewaaaaaaarde landknenoten kust allemaal mijn *invuloefening*" (ik gokte op 'jasje')

Na al die consultaties af te moeten werken zie ik dat wel als een mogelijke openingszin.

Als einde van de kersttoespraak zou ik voorstellen dat hij dat doet zoals onzer aller Herman Brusselmans het zou gedaan hebben.

"Dank u voooruwwwwwwwaaaaaaaaandacht!!!" :-D

Of zou dat te verregaande zijn ?

Skobelev 20 december 2018 07:04

Kersttoespraak? 8O :magniet:

Wintertoespraak zal beter zijn zeker? We gaan toch geen islamieten schofferen met "Kerst" zeker?

Elio di Supo 20 december 2018 07:08

Wie kan het wat schelen wat die kwast daar allemaal uitkraamt?

Anna List 20 december 2018 07:42

https://www.facebook.com/12225082113...type=3&theater

als Michael al voor de vijfde keer moet herschrijven, waarom Filip dan niet?

De schoofzak 20 december 2018 09:21

Naar mijn (vage) herinnering was het vooral Di Rupo die de Onverkozene van Laeken ongegeneerd dingen deed zeggen die eigenlijk wel politiek getint waren.

Waarschijnlijk zit de frustratie bij Michel hoog genoeg om hetzelfde te proberen.

Nu, de Phphphphillipe den Taaie is echt wel te stom om dat te snappen.
Rest de vraag of zijn raadgevende gatlikkers wel meer intelligentie hebben.
Persoonlijk hoop ik van niet.
Laat het gedrocht dat uit een koninklijke kut kroop, zijn eigen schepen maar verbranden.

Aenigma 20 december 2018 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8892326)
Naar mijn (vage) herinnering was het vooral Di Rupo die de Onverkozene van Laeken ongegeneerd dingen deed zeggen die eigenlijk wel politiek getint waren.

Waarschijnlijk zit de frustratie bij Michel hoog genoeg om hetzelfde te proberen.

Laat het gedrocht dat uit een koninklijke kut kroop, zijn eigen schepen maar verbranden.

mogen al blij zijn dat het filipke is en niet laurent die als eerste eruit kroop

Anna List 20 december 2018 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aenigma (Bericht 8892336)
mogen al blij zijn dat het filipke is en niet laurent die als eerste eruit kroop

de meeste enquêtes hier op politics.be bewijzen dat het Huis dan veel populairder zou zijn geweest nochtans.

Skobelev 20 december 2018 10:14

Citaat:

Is een heel klein beetje respect en elementaire beleefdheid niet op zijn plaats gezien uw Grote Leider gisteren nog op Philippe zijn schoot heeft gezeten?

Dadeemelee 20 december 2018 10:32

Ik denk dat hij zeker iets over onze nationale hockeyploeg en voetbalploeg zou moeten zeggen.
Maar ik heb daar nog nooit naar geluisterd behalve die keer met Albert met zijn Delphine. :lol:

Elio di Supo 20 december 2018 11:12

Ik zou hem eens graag moppen zien tappen. Zo van die schuine waarin zijn vrouw voorkomt.

Sukkelaar 20 december 2018 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8892245)

Wintertoespraak zal beter zijn zeker? We gaan toch geen islamieten schofferen met "Kerst" zeker?

En waarom niet? Het is en blijft Kersttoespraak. ;-)

Anna List 20 december 2018 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8892445)
Ik zou hem eens graag moppen zien tappen. Zo van die schuine waarin zijn vrouw voorkomt.

liefst ook eens behoorlijk tipsy. :-P

Elio di Supo 20 december 2018 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8892463)
liefst ook eens behoorlijk tipsy. :-P

Op zijn Junckers.

Knuppel 20 december 2018 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8892245)

Die zit!

Nog beter zou zijn: een frisse wintertoespraak in aflopende zaken.

Knuppel 20 december 2018 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8892364)
de meeste enquêtes hier op politics.be bewijzen dat het Huis dan veel populairder zou zijn geweest nochtans.

Je bedoelt de enquêtes van ViveLaBelgique?

Is het waar? Kiest de forumgemeenschap de laatste in de lijstjes van VLB vaak als president?

The Paulus Experience 20 december 2018 12:20

Citaat:

Echt plat. De maskers vallen af.
De frustratie van de mislukking is duidelijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be