Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Beslis mijn paarskleur. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246634)

Anna List 21 december 2018 19:22

Beslis mijn paarskleur.

:cheer: forever 13! :cheer:

:cheer: op t Kiel is t karnaval! :cheer:

Demper 21 december 2018 19:35

Geen vrienden manneke? :D

Eduard Khil 21 december 2018 19:42

Er is maar één echte soort paarse ratten. En die zijn niet van het Kiel :evil:

Universalia 21 december 2018 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8894193)
:cheer: forever 13! :cheer:

:cheer: op t Kiel is t karnaval! :cheer:

Op het Kiel is juist niets meer een waar ghetto is het geworden.

Die leuke Abdijstraat van vroeger is een Perzische markt geworden.

Laat ben ik er met de wagen nog voorbijgereden, het Kiel en daar ik van het Kiel ben eigenlijk ben ik na een tijdje echt beginnen wenen in de wagen want ik herkende er echt niets meer compleet kapotgemaakt héél het Kiel.

Ik heb daar vroeger in een 'ver' verleden een goed uitgangsleven gehad maar wat schiet er daar van over nu niets, niets, niets een duister gehucht is het geworden.

Universalia 21 december 2018 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8894243)
Er is maar één echte soort paarse ratten. En die zijn niet van het Kiel :evil:

In datzelfde 'verre' verleden troonde men mij op het Kiel eens mee naar 'Den Beerschot' om naar een match te kijken.

Ik heb dat (als niet voetballiefhebber) juist 5 minuten volgehouden en dan ben ik het afgetrapt en bij Stanneke Huismans iets gaan drinken. :rofl:

Eduard Khil 21 december 2018 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8894256)
In datzelfde 'verre' verleden troonde men mij op het Kiel eens mee naar 'Den Beerschot' om naar een match te kijken.

Ik heb dat (als niet voetballiefhebber) juist 5 minuten volgehouden en dan ben ik het afgetrapt en bij Stanneke Huismans iets gaan drinken. :rofl:

Ik heb de ratten van het Kiel hier nog weten vechten met onze ratten, in tweede klasse. Ik schat zo'n 25 jaar geleden. Toen stond er één 'steward' op een volledige zittribune van 3000 man en waren de vakken niet afgescheiden van elkaar :lol:

Schone tijden.

Universalia 21 december 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8894271)
Ik heb de ratten van het Kiel hier nog weten vechten met onze ratten, in tweede klasse. Ik schat zo'n 25 jaar geleden. Toen stond er één 'steward' op een volledige zittribune van 3000 man en waren de vakken niet afgescheiden van elkaar :lol:

Schone tijden.

Dat waren 'leuke' dingen voor de mensen. :?

Laat ons het houden dat er verschil gekomen is in het vechten.

Ik heb dat ook nog geweten die opstandjes maar meestal waren dat gevechten die nog best meevielen nu in tegenwoordige tijden ...:roll:

Anna List 21 december 2018 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8894252)
Op het Kiel is juist niets meer een waar ghetto is het geworden.

Die leuke Abdijstraat van vroeger is een Perzische markt geworden.

Laat ben ik er met de wagen nog voorbijgereden, het Kiel en daar ik van het Kiel ben eigenlijk ben ik na een tijdje echt beginnen wenen in de wagen want ik herkende er echt niets meer compleet kapotgemaakt héél het Kiel.

Ik heb daar vroeger in een 'ver' verleden een goed uitgangsleven gehad maar wat schiet er daar van over nu niets, niets, niets een duister gehucht is het geworden.

Dan had je er maar moeten blijven wonen en er iets aan doen hé, ipv er te gaan lopen!

Eduard Khil 21 december 2018 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8894288)
Dan had je er maar moeten blijven wonen en er iets aan doen hé, ipv er te gaan lopen!

schuld van de sossen!

Universalia 21 december 2018 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8894288)

Laat dat verhuizen mijn ouders hun keuze geweest zijn. ;-)

Anna List 21 december 2018 20:16

:cheer: Wij zijn Kielse ratten!!! :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be