![]() |
Opletten met linkedIN?
Op één van de pc's (een oude die ik nog maar raar of zelden gebruik) kreeg ik een mail van iemand die mij wilde toevoegen aan haar lijst.
Best eigenaardig want zoals u weet ben ik geen fan van dat soort netwerken. Ene zekere Ann wilde met mij netwerken. ![]() "Ik zou u graag toevoegen aan mijn professionele netwerk." Haar netwerk dan nog wel, djeezes. :roll: Senior HR- consultant. Whoehahahaha!!!! p.s. Mochten er mensen zijn die op die manier lastig gevallen worden en misschien zelf ergens een account op wat dan ook ooit gemaakt hebben dan is volgende site met oplossingen best handig om dat eventueel ongedaan te maken. :-D JustDeleteMe Als ik het echt krijg dan gaat die LinkedIN wel serieus de boter fretten, wat een rotzooi zeg. Ook even testen: haveibeenpawned SpyDetect Free Alles ok by now. :cheer: |
Citaat:
Maar die hr gastjes contacteren de ganse wereld. Ik krijg er zo 10 per week op bezoek. Deleten zal nog het beste zijn. |
Citaat:
Een netwerkje maken... Zij wou gewoon dat jij uw plugje in haar contactdoosje zou gestoken hebben. ![]() En jij noemt dat lastig vallen ? :lol: |
Citaat:
Ik heb er geen idee van hoe dat binnengekomen is daar ik dat soort van 'diensten' zeker géén account ga maken, niet FB, niet Twitter, niet linkedIN of andere. |
Citaat:
|
Just opletten voor groepssex !
Daar zeg ik ook liever neen tegen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben je e-mail adres. Ze kennen je Vanaf nu zit je in de database |
Citaat:
Good news — no pwnage found! |
Bof, LinkedIn is gewoon een semi pro sociaal netwerk. Tot nu toe alleen leuk geweest om eens rond te kijken wie me werk wou geven. Teveel, maar tot nu toe geen met goeie voorwaarden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb jij met de rug van Maddox ? :-D |
Citaat:
Wat doet een HR consultant? |
Citaat:
Koppelbaas dus. Gelijk die voetbal bazen die spelers verkopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien juist daarom dat ik aangevallen ben!!! Gelukkig is het een pc die meestal op non actief staat. :-D |
Truth be told. (Pas op, kan shockerend zijn voor sommigen)
Na m'n bachelorke heb ik nooit echt een fulltime job geambieerd en de hele sociale media hype is aan me voorbij gegaan, dit laatste niet helemaal bewust denk ik. Maar toen ik 10 jaar geleden moest solliciteren kwam Linkedin net op, denk ik, en heb ik ook maar een account gemaakt (nog onder invloed van toenmalige vrienden) en heb wonder boven wonder toch 25 contacten in het totaal, zonder foto ook (incl familie en ex- medestudenten, waar deze media niet helemaal voor dient). Helemaal opzeggen lijkt zo finaal.... en niet van deze tijd. |
Citaat:
Bovendien moet je daar eerst je emailadress intikken, wat je dus best NOOIT doet. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be