![]() |
China voert strijd tegen Kerstmis op
China voert strijd tegen Kerstmis op
Citaat:
![]() |
Gelijk in de Brusselse scholen dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hunne Kerstmisbrol blijven ze hier echter verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al die Chinezen kunnen de (kerst)boom in.
|
Citaat:
Deze man doet dan weer een andere poging. Het was geen kerstboom denk ik. Het beleefde applausje na zijn actie was wel vriendelijk van de omstaanders. Chinese Man Catches Tree. (een ouder clipje) :| |
Als de Chinese overheid in eigen land mensen een heidens feest, overgoten met een christencommerciëel sausje, niet wenst is dat toch de keuze in eigen land.
Ik daarentegen vind elke excuus om eens goed te eten en te drinken een goeie reden. Daarom dat ik het offer/suikerfeest en rammadam (en het christelijke vasten) zo idioot vind. |
Hun extreem-linkse gewoontes hebben ze nog niet afgeleerd.
Dat overheidsinstellingen er zich niet mee zouden mogen inlaten: okee. Maar "inwoners" .. ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben Christus afgewezen en nu krijgen we de islam in de plaats.
Volgens links is dat helemaal niet erg. De misdaden begaan door moslims ook niet. Ze hebben een hekel aan blanken en dus aan zichzelf. |
Wat een keurig net burgermannetjesland is China. En dat blijft men maar de hemel in prijzen met haar gedachtenpolitie.
|
Citaat:
|
Straks eisen de Chinezen hier ook dat alle kerststallen, kerstverlichting en -decoratie uit het straatbeeld worden geweerd. Dan zijn er al drie soorten die dat hier niet willen. :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be