![]() |
Record opbrengst "Music for Live"
6.5 miljoen "asociale" Vlamingen brengen samen 17.3 miljoen euro bij elkaar voor goede doelen
https://www.demorgen.be/tvmedia/musi...o-op-baee8264/ 4.8 miljoen "sociale" Franstaligen brengen samen 5 miljoen euro bij elkaar voor goede doelen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181223_04059277 Oei wat nu? Verkeerde perceptie? Of dan toch stemmingmakerij jegens de Vlamingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet goed in wat daar mis mee is. :roll::oops: |
Citaat:
|
Wanneer is dat, ik wil ook steunen.
|
Citaat:
|
Wat waren die 'goede' doelen eigenlijk?
Ik zag ergens verschijnen voor VZW's en ik dacht wie hebben die VZW's bijna allemaal? Ik had de kleine koperen centjes die ik in een potje verzameld had al bij een boekhandel in een potje dat er stond gedropt. Dat had een onderliggende reden: anders had ik die moeten laten tellen bij de bank en dat kost geld tegenwoordig dus dropte ik ze liever in het potje dat aldaar op de toonbank stond in de boekhandel en ben ik er vanaf. Er zijn al verstandige landen binnen de EU die ze niet meer in de omloop hebben die koperen rotzooi. In ons land ging men ze nog bijmaken. :? Ik vind dat er over 'goede doelen' gesproken/geschreven meer duidelijkheid had moeten zijn. :| p.s. Ik ben ook geen fan van die Michèle Cuvelier, teveel streken dat mens. |
Citaat:
De Koninck, Wel dat is ook steeds mijn wrang gevoel. Steeds opnieuw bij iedere geld inzameling al decennia lang tonen de Vlamingen hun wil om te helpen door vrijwillig geld te schenken. Geld dat overblijft na de hoogste belastingen betaalt te hebben in de EU. Na het betalen van de vele opgedrongen solidariteit, waar ook de geld stroom en andere trucks naar Franstalig landdeel toe behoord. En toch worden wij steeds weer van uit Franstalig landgedeelte bestookt met verwijten, die ze zelf uitdragen naar de EU enz. dat we hier in Vlaanderen racistische geldzieken zijn. De "Sale flamand" discriminerende mentaliteit geld nog steeds De discriminerende haat, wraak oorlogstaal bij het blits bezoek aan de VRT van PS Paul Magnette sprak boekdelen. Omdat we Nederlandstalig zijn en niet links genoeg mag dat blijkbaar. Terwijl de Franstaligen al 188 jaar parasiteren op Vlaams labeur. Ok Sire, begrip tonen voor elkaar, is er al ooit enig begrip geweest van uit de Franstaligen voor Vlaanderen Sire? |
Citaat:
|
Georganiseerde aftroggelarij.
De goeie doelen die ik wil steunen krijgen dat jaarlijks op hun rekening gestort, samen een 500€ per jaar. Ik krijg in ruil een attest zodat ik van mijn hoogste belastinggeld in de Eu, nog wat kan recupereren. Er hoort wel geen enkel goed doel bij dat op mensen is gericht.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rode aftroggelarij. Dat is het. Zoals Broederlijk Delen.
Of 11.11.11. Ze kunnen ze kussen. |
Ik steun die actie die ik zelf heb uitgekozen. Zonder poeha!
|
Citaat:
|
Ik heb geen rotte cent gegeven. Ben ik nu slecht?
|
Citaat:
Dan kunnen ze al zeker van al het geld geen boottochten organiseren die illegalen van Afrika naar Europa brengen. Zoals het bij artsen zonder grenzen eraan toegaat :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be