![]() |
Als je wilt doodgaan, moet je snel zijn !
' Op 1 januari worden een heleboel nieuwe maatregelen van kracht: zo stijgen de prijzen van onder andere bier, internetbankieren, doktersbezoeken en begrafenissen. We zien ook de comeback van de priorzegel, mag er meer afval in de gft-bak, en worden nieuwe autobestuurders strenger opgevolgd. Gelukkig stijgen onze lonen, gemiddeld met… 36 euro. '
Vanaf 2019 wordt het duurder ! 't is maar dagetweet. ;) -bron- Maar hier-en-daar zit er ook wat positief nieuws tussen. - Standaard 60 euro voor ambulance ( ipv ... kan soms hoog oplopen ) - Energiefactuur naar beneden ( maar pak dat maar met ne flinke korrel zout.... ) - Vlaanderen int al zijn belastingen zelf ( nu nog de kleine letterkes zien te vinden.... ) - Stijging van nettolonen door laatste fase taxshift. - Alle effectief gewerkte jaren tellen mee voor pensioen !! - ... |
Is er iemand die zich dat aantrekt, dat zijn eigen begrafenis duurder wordt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een slim plan of net niet? :| |
Citaat:
Als ik straks dood val dan is het feest al betaald, vreugde en plezier! Vind ik beter dan een levensverzekering, heb ik ook, maar die betaald maar niet uit. |
Citaat:
(Nieuwsgierigheid, maar als 't te privaat is: gewoon ni antwoorden.) |
Citaat:
Die betalen nooit uit. |
Citaat:
Ik zal het proberen opvolgen. Ben er aan begonnen omdat ik niet wou dat mijn zoon een van mijn gitaren/versterkers verkoopt om mij te begraven, dat zou ik zonde vinden eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Vertrek op tijd naar de halte zodat je vijf minuten op voorhand bent! Het gebeurt soms dat de bus of tram niet te laat, maar iets te vroeg aankomt... ![]() Als je de bus of tram ziet aankomen, steek dan op tijd je hand op om aan de chauffeur te tonen dat je wilt opstappen. Je ziet dus, met de lijn was je er nu al geweest. :lol: |
Citaat:
Afin, nu weten we waarom N-VA is gaan lopen. |
Citaat:
Zal hen leren van niet op tijd te komen. Eigen schuld, dikken bult zeggen ze dan. |
Citaat:
Jamaja, ik had geen kostuum om aan te doen dus. :roll: (Ik hoop dat mijn tekst geloofwaardig overkomt) Naast bovenstaande kan je u in tegenwoordige tijden de vraag stellen of je er wel een probleem zou met kunnen hebben als die 'magere Hein' u komt halen en samen met u naar andere oorden trekt? ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze is wel een goeie. Ik laat er alvast zo eentje maken. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be