![]() |
Turk slaat Spanjaard halfdood na banale verkeersovertreding
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181229_04069887
Citaat:
Citaat:
|
Op youtube staan er honderden van dergelijke filmpjes, ook met volledig witte mensen.
Allemaal onnozelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms erger ik mij ook aan anderen in het verkeer, maar door af ent oe eens naar die filmpjes te kijken relativeer ik alles. https://www.youtube.com/watch?v=3Cd4LqGtp9g |
Verkeersagressie is net als andere agressie geen werk van onnozelaars, maar van criminelen.
Ik laat het banale tweegevecht, als het in eerlijke omstandigheden voorvalt, even buiten beschouwing. Ik pleit al langer voor enkele niet-juridische normen die zouden mogen meespelen bij de veroordeling. Bijvoorbeeld: de dader moet minstens zo lang in onmiddellijke aanhouding genomen worden, als het slachtoffer werkonbekwaam is. Dit tot aan zijn definitieve veroordeling. Zeker voor de iets stevigere agressie, moet de regel gelden als in de usa, namelijk de three strikes. Bij de derde veroordeling geldt een minimum effectieve straf van pakweg 15 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Den Geens heeft tenminste nog iets gedaan met zijn potpourri. |
Citaat:
Edit: en dat is ook het enige dacht ik :? |
Citaat:
Verder feliciteer ik u met het blijkbare bezit van een glazen bol. Ikzelf ken de uitslag van mei volgend jaar nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
VOKA is echt fucked :x |
Blijft nog altijd het feit van deze topic.
Is de Spanjaard nog altijd halfdood? En den Turk: al vrij? |
Citaat:
Citaat:
Hebt u daar een filmpje over? Ik wil dat wel eens zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieder parlementslid kan een wetsvoorstel indienen, en ik geloof dat de N-VA momenteel nog het grootste aantal parlementsleden heeft. Dus voor je jezelf belachelijk maakt ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar wordt in deze draad meer gezeverd over iets anders dan over het onderwerp.
Allez, zeg eens je mening: - kunnen we iets preventiefs doen om verkeersagressie of andere agressie in te dijken? - zitten we repressief op het juiste niveau, of moet het lager, of moet het hoger? Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van preventie. Aandacht voor zo'n zaken in scholen; affichekes hangen ("hou het tof ..."); .. het moet er zijn, maar heeft weinig effect. Repressiever reageren is volgens mij nodig. Niet zoveel pamperen als nu. |
Citaat:
Eergisteren ook weer: een wegversmalling, ik had voorrang. Langs de andere richting komt er ene aan op volle snelheid om er zich nog door te wringen. Ik gooi alles dicht en hij kan er nog juist door. Ipv mij op te winden denk ik aan de gekken op Youtube en rij zen verder ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be