![]() |
Rudi Vranckx
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190107_04084748
Citaat:
|
Citaat:
"Rudy ge zijt een een strandJANET en FAKE NEWS!!!! als ik tegenkom smijt ik uw tanden eruit want hersenen heb je duidelijk niet meer." Typische twitter reaktie van een stuk vlaams stront uit de lagere klasse. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
PS de IS broedvrouwen waar Rudi zulke zoete broodjes mee bakt, die hebben wel andere koek op hun geweten hoor. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
qua achterlijkheid kan t zich meten met de achterlijkheid van Rudi, dat klopt wel. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou daar nu iemand wakker van liggen mocht hij ginder in de een of andere zandbak sneuvelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht dries en zijn gay club vrienden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk en betreur de polarisatie die gaande is.... Vranckx die verbaal wordt aangevallen Daarvoor wordt uitgelachen door een manipulatief citerende Ana List Die daarvoor op zijn plaats wordt gezet door Duc d'Enghien die daarbij meent te moeten natrappen naar Vlamingen. U die duidelijk partij kiest, beledigende taal gebruikt en harde maatregelen wil. Enzoverder... Wie is hierbij gebaat? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zorgt voor een Brexit en het heeft Trump in het Witte Huis gebracht. |
Citaat:
|
mss kan Rudi nog eens met die arme lieve IS mama's gaan praten, die gaan arme Rudi wel kunnen troosten! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be