![]() |
Gebedsruimtes
Citaat:
Klinkt gemakkelijker dan toegeven dat het vooral in het kraam van de moslims past? Prikkelarme ruimtes? Grapjassen... |
Als autist protesteer ik bij deze, ik wil niet op een hoop gesmeten worden met- of vergeleken worden met gelovigen.
|
Bij "ons" was er volgens mij een extra bordje gebedsruimte of stilteruimte op de deur geplakt van het hok met het bed. In een onderzoeksgebouw gebeurt er nog weleens iets dat langer dan 12 uur duurt, dus die ruimte bestond al sinds het begin. Geen idee hoe lang dat tweede bordje er al hing, maar gezien het relatief dicht bij de bible belt was, met veel internationaal personeel en een nog vrij nieuw gebouw, waarschijnlijk ook al sinds de bouw.
|
De drang naar poco drijft sommigen tot het verlies van hun zinnen.
|
Gewoon het begrip "prikkelarme ruimte" ....
Kan men tegenwoordig dan werkelijk niets meer aan? |
Mag men daar als rasta dan toepen gaan smoren?
|
Citaat:
Kweenie hoor...lijkt dat "gebedsruimtes" door de stort geramd worden. |
Het begint met Hansje en Grietje en daarna met het kindeke Jezus in een kribbe. Ik vraag me af waarom er ook maar 1 cent subsidie naar religies gaat.
Voor wanneer de scheiding van kerk en staat? |
Citaat:
|
Als een fakir dan ook eens wil mediteren kan hij niet naar de prikkelarme kamer. Ik vind dat pure discriminatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een wreedaardige kwelling. |
Citaat:
De enige reden waarom men autisten vermeldt is omdat ze willen verbloemen dat het in werkelijkheid gaat om een islamitische gebedsruimte. Men wil koste wat kost moslimstudenten aantrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil een extra prikkelarme ruimte van bezinning, waar ik mijn spaghetti bolonese kan eten, terwijl ik met Het Spaghettimonster communiceer. Natuurlijk moet de prikkelarme ruimte van bezinning ook aangepast zijn aan de afmetingen van mijn vergiet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be