![]() |
Magnetische Noordpool bezig met 'mysterieuze verschuiving'
|
Dat is zoals men schrijft al een tijdje aan de gang maar men zwijgt er meestal in alle talen over.
Dieren die hun richting kwijt zijn daar is al duidelijke bewijslevering van geweest met potvissen/walvissen/dolfijnen die de richting kwijt waren. Ik moet steeds lachen als ik op tv/media mensen de link hoor leggen naar het jaar 2050 want ik zeg dan altijd tegen de mensen die mij omringen op dat ogenblik: "Moeten we ons niet afvragen of deze planeet 2050 nog wel zal halen?" En dan gooi ik het al smalend op wat ik al eerder schreef op dit forum dat de Aarde (ik schrijf het met een hoofdletter uit respect voor 'onze' planeet) misschien zal uitgeblust geraken en één van de vele lege bollen zal zijn die toertjes om de zon draaien. Misschien gebeurde er in een ver verleden wel hetzelfde zoals we nu bezig zijn op de Aarde, ze naar de bom helpen. Het bericht dat u aanhaalde is niet van de poes en misschien zal het in bepaalde gevallen zelfs paniekreacties met zich mee kunnen brengen. :| |
de magnetische polen zijn al verschillende keren van kant veranderd. So what?
|
Citaat:
Het zou dus best eens waar kunnen zijn. :lol: |
Citaat:
De menselijke dieren die de weg kwijt zijn die noemt men tegenwoordig: "verwarden" |
Ik las daar een artikel over en zou er meer over willen weten. Hoe komt het dat de magnetische polen verschuiven? Blijkbaar gebeurt dat af en toe (om de zoveel honderdduizenden jaren) en duurt die switch op zich eeuwen.
Maar hoe het nu eigenlijk komt werd er niet bij gezegd. |
Magnetische polen kunnen switchen en tot chaos leiden: “Zelfs doorspoelen wc wordt dan onmogelijk”
En de Australiërs zullen dan weer beter kunnen doorspoelen of zie ik dat weer verkeerd? Geografische polen en wisselend magnetische polen. Het is ook niet nieuw want wat jaren geleden was het al in het 'nieuws'. |
Citaat:
Der zal dus weer ergens ne plezante in geroerd hebben zekers ? |
Citaat:
We moeten terug meer met benzine rijden i.p.v. met die electriche brol. |
De noordpool beweegt zich weg van Canada en richting Siberië schijnt. 'T is een Russisch complot! Blame Putin.
|
Citaat:
De Aarde zal rustig blijven voortdraaien na het uitsterven van de mensheid, en de fauna en flora zullen er wel bij varen en dit nog voor vele miljoenen jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Als we eraan gaan, gaan ze ons niet kunnen doorspoelen. Een geluk, want ik heb schrik van water. |
Citaat:
Vannacht nog een uitzending gezien over de vele stortplaatsen in de VS die een enorme methaanontwikkeling met zich meebrachten en daardoor ook een serieus gevaar voor de natuur/Aarde betekenden. (zender vergeten) De knappe juffrouw in de uitzending liet samen met een medewerker van één van die stortplaatsen ook zien wat men aan vele nog 'goed' te gebruiken waren/etenswaren zomaar weggegooid had. Er komt steeds meer volk bij op Aarde dus zal de afvalberg blijven stijgen. Ruimteonderzoek, raketten die met een enorme krachtontwikkeling moeten opstijgen, die geven ook wel een duwtje aan de Aarde zeker? Oorlogen, raketten, vliegtuigen, bommen ... Van mij mag de wereld ontploffen ik ga er al zeker niet van wakker liggen of zet ik de bouw van 'De ark van Universalia' verder. :| (er mogen alleen een paar knappe vrouwen mee) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dan vallen hun raketten in het water of op hun eigen kop. Voor trekvogels en trekvissen zou het wel iets kunnen uitmaken, men weet nog steeds niet hoe die hun reisroutes bepalen. Maar voor territorial levende diersoorten is het onbelangrijk. Technisch is het wel een groot probleem. Men weet immers niet welke invloed die omwisseling gaat hebben op stroomkringen. En voor de navigatiesystemen is het een kleine ramp. Die zitten er al veel vaker naast en moeten om de zoveel tijd opnieuw juist ingesteld worden. En je zal een tijdje minder in de zon moeten gaan liggen om huidkanker te vermijden. Hoewel in de ruimte hebben de stroomkringen daar geen last van, terwijl er daar niet hezelfde magnetisme is als op aarde. |
Citaat:
Bij het doorspoelen van een wc ontstaat er een draaibeweging en men is bang dat tijdens het kruisen van de polen die draaibeweging gaat wegvallen, waardoor grotere en harde brokken niet meer naar beneden worden gedwongen in bochten. Het is slechts een tijdelijk probleem en kan eenvoudig opgelost worden door dikkere buizen te gebruiken en vlakke stukken te vermijden. |
Straks schijten en braken de mensen bloed en gal
En er zal geween en tandengeknars zijn En toen werden we wakker en moesten we gaan werken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be