Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ongeveer 2.500 mensen in Brussel op straat voor waardige migratiepolitiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246911)

Universalia 12 januari 2019 20:38

Ongeveer 2.500 mensen in Brussel op straat voor waardige migratiepolitiek

Ongeveer 2.500 mensen in Brussel op straat voor waardige migratiepolitiek.

Citaat:

Aan het Brussels Noordstation hebben zich zaterdag ongeveer 2.500 mensen verzameld om een echte, humane migratiepolitiek te eisen. Dat hebben de organisatoren van de manifestatie gemeld. De aanwezigen klaagden de politieoperaties aan die regelmatig plaatsvinden in het Maximiliaanpark, maar ook over het uitblijven van antwoorden in het dossier rond de dood van de kleine Mawda.
2.500 verwarden?

De politieoperaties zijn meer dan nodig om het straatbeeld een beetje te fatsoeneren daar het beeld dat toeristen nu krijgen van een park of van Brussel in het algemeen mij niet al te best lijkt.

Antwoorden op het pijnlijke dossier Madwa daar ligt de schuld bij de ouders en bij niemand anders.

Graag reactie. :|

Skobelev 12 januari 2019 22:29

2500? Dus 10.997.500 kan het geen zak schelen.

Universalia 13 januari 2019 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8913080)
2500? Dus 10.997.500 kan het geen zak schelen.

Waarschijnlijk kan die het inderdaad geen bal schelen.

Ik dacht dat wij nog altijd maar met 9 milj Belgen waren ...

Bobke 13 januari 2019 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8912991)
Ongeveer 2.500 mensen in Brussel op straat voor waardige migratiepolitiek.

2.500 verwarden?

De politieoperaties zijn meer dan nodig om het straatbeeld een beetje te fatsoeneren daar het beeld dat toeristen nu krijgen van een park of van Brussel in het algemeen mij niet al te best lijkt.

Antwoorden op het pijnlijke dossier Madwa daar ligt de schuld bij de ouders en bij niemand anders.

Graag reactie. :|

Zijn er zo weinig mensen die er belang bij hebben?

Skobelev 13 januari 2019 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8913856)

Belgen wel, die andere +2 miljoen is import.

Universalia 14 januari 2019 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8913876)
Belgen wel, die andere +2 miljoen is import.

Dat dacht ik ook. :?

andev 14 januari 2019 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8913856)

Ik dacht dat we inderdaad met ongeveer 11 miljoen zijn, en dat er de laatste jaren in sneltempo 1 miljoen vreemdelingen zijn bijgekomen!
Dank zij onnozelheden als snel-Belg-wet en gezinsverenigingen en plaatselijke kwekerij van de nieuwkomers...
Die snel-Belg-wet had naar het schijnt de bedoeling dat ze daardoor vlugger echte Belgen gingen worden, we zien het resultaat! En de gezinsherenigingen zouden de laatste jaren wat moeilijker worden gemaakt, maar of dat enig resultaat heeft opgeleverd? Wie hier over onze grens stapt is met geen stokken meer buiten te slaan! Dank zij...

Universalia 14 januari 2019 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8914645)
Ik dacht dat we inderdaad met ongeveer 11 miljoen zijn, en dat er de laatste jaren in sneltempo 1 miljoen vreemdelingen zijn bijgekomen!
Dank zij onnozelheden als snel-Belg-wet en gezinsverenigingen en plaatselijke kwekerij van de nieuwkomers...
Die snel-Belg-wet had naar het schijnt de bedoeling dat ze daardoor vlugger echte Belgen gingen worden, we zien het resultaat! En de gezinsherenigingen zouden de laatste jaren wat moeilijker worden gemaakt, maar of dat enig resultaat heeft opgeleverd? Wie hier over onze grens stapt is met geen stokken meer buiten te slaan! Dank zij...

En men gaat ze nog meer verwelkomen zie postje

Citaat:

Er zijn ook kennismakingslessen met de Vlaamse en Belgische cultuur voorzien. De Marokkaanse werknemers krijgen hulp bij het vinden van een woning, maar zullen die zelf moeten betalen. ‘Ze krijgen een marktconform loon. Dat zal voldoende zijn om op de huurmarkt huisvesting te vinden’, klinkt het bij Enabel. In principe kunnen ze ook hun gezin overbrengen, net zoals andere migranten die in ons land verblijfsrecht hebben.

De schoofzak 14 januari 2019 22:31

Dus aan de ene kant een titel "voor een waardige migratiepolitiek",
en aan de andere kant een titel: "voor alle illegalen een legalisatie".

Dat is straf.

Universalia 20 januari 2019 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8914925)
Dus aan de ene kant een titel "voor een waardige migratiepolitiek",
en aan de andere kant een titel: "voor alle illegalen een legalisatie".

Dat is straf.

De straffe zaken zijn de wereld nog niet uit zouden we kunnen stellen.

Skobelev 20 januari 2019 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8919992)
De straffe zaken zijn de wereld nog niet uit zouden we kunnen stellen.

't zou beter omgekeerd zijn. :?

Universalia 20 januari 2019 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8920025)
't zou beter omgekeerd zijn. :?

Inderdaad het zou beter omgekeerd zijn.

Oma 23 januari 2019 05:04

En wat precies hebben de vordering in een gerechtelijk onderzoek, de agressie en geweld tegen - niet van - de politie, het oppakken van illegalen voor onze veiligheid, regularisering van uitgeprocedeerden en straffen van medeplichtigen voor bijstand aan illegalen die de wet overtreden, nu te maken met een waardige migratiepolitiek?
Me dunkt dat er nogal eieren gelegd worden onder het gat van vluchtelingen allerhande, zelfs illegalen en dat op onze rug. De meesten worden zelfs beter verzorgd en gepamperd dan onze eigen bejaarden!

Deze idiote manifestanten zijn het spoor vér bijster...zouden ze hun waanzin wel zelf beseffen? :roll:

andev 23 januari 2019 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 8920486)
En wat precies hebben de vordering in een gerechtelijk onderzoek, de agressie en geweld tegen - niet van - de politie, het oppakken van illegalen voor onze veiligheid, regularisering van uitgeprocedeerden en straffen van medeplichtigen voor bijstand aan illegalen die de wet overtreden, nu te maken met een waardige migratiepolitiek?
Me dunkt dat er nogal eieren gelegd worden onder het gat van vluchtelingen allerhande, zelfs illegalen en dat op onze rug. De meesten worden zelfs beter verzorgd en gepamperd dan onze eigen bejaarden!

Deze idiote manifestanten zijn het spoor vér bijster...zouden ze hun waanzin wel zelf beseffen? :roll:

Dat soort manifestaties gaan nu eenmaal door, maar wat hebben al de andere mensen zich daarvan aan te trekken? Van nul en generlei waarde voor de maatschappij, buiten een stel lieden die hier gewoon geen zaken hebben, laat staan eisen te stellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be