![]() |
NVA keurt arbeidsdeal goed zonder uitkeringsdegressiviteitseis
Business as usual. Alleen werkt de NVA nu weer samen met "marrakesh" coalitie zónder eisen te stellen. Het gekronkel is ongelooflijk.
Tis het moment natuurlijk: alle ogen zijn op Francken gericht. Lekker vlug deal goedkeuren zonder vette vis. |
Citaat:
|
Citaat:
indien neen, dan is dit een eis van de NVA die het niet gehaald heeft. En gedraagt NVA zich correct door het zomerakkoord, deelakkoord, regeerakkoord uit te voeren vanuit de oppositie zoals afgesproken deze zomer. Wat niet kan gezegd worden van andere regeerpartijen inzake het deelakkoord asielbeleid. Het marrakesch kwam niet overeen met het afgesproken regeerakkoord |
Citaat:
Spijtig dat de mensensmokkelarij van Theo Francken en N-VA company de regering niet sneller ten val bracht. Hoeveel mensen hebben hier dankzij Theo Francken en zijn N-VA mannekens humanitair visum gekregen op basis van ongecontroleerde lijsten ? |
Citaat:
|
Ik kan maar hopen dat onze nva-parlementairen het maximale uit de kan halen, door achter de schermen te onderhandelen.
We kunnen in aanloop naar de verkiezingen minstens uitpakken met "de vld lopen de acw-tsjeven achterna in een links beleid waar Di Rupo jaloers op is". |
Citaat:
|
Citaat:
De Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ) preciseert dat het om 677 gevallen gaat in 2018. "Maar die tussenpersonen worden niet noodzakelijk bij naam genoemd", geeft De Block aan. Over 2017 is er volgens DVZ geen specifieke informatie meer terug te vinden over dit soort visa. |
Citaat:
Met de mentaliteit van hun thuislanden eeuwen oude mensenhandel heeft iemand met vreemde Roets op corrupte wijze de mensenhandel hier toegepast om zich zelf te verrijken op de ellende van anderen.:twisted: Toch menen de vreemdelingen industrie die steeds stelden dat te weinig gedaan werd, en concurrent politieker die ook steeds bereid waren om stokken in de wielen te steken dat de “NVA” HET gedaan heeft.:roll: Het ergste vind ik>>> dat een buitenlander die hier alle kansen kreeg, een partij kapot maakt die eindelijk na 189 streeft om respect Af te dwingen van de Franstaligen via verkiezing ten voordele van de mensen die leven op Vlaamse bodem.:twisted: Respect Af te dwingen van de Franstaligen: Iets wat de particratie partijen nooit deden.:roll: DE op geld beluste crimineel MET BUITENLANDSE ROETS heeft dus meer dan waarschijnlijk door zijn daden al de mensen die leven op Vlaamse bodem bij de volgende verkiezing kansen ontnomen om zich respect vol vrij te kiezen!:twisted: Omdat de particratie partijen dit zullen gebruiken om de NVA te besmeuren! Waardoor sterke stemmen voor de mensen die leven op Vlaamse bodem zullen verloren gaan!:twisted: Dat vind ik Het ergste:twisted: |
Dus het ging hier eigenlijk over die arbeidsdeal. Die deal die de godverdomse Peeters vakkundig wou "acw-en".
Jan Spooren, niet bepaald gekend als een doetje, van de nva geniet mijn vertrouwen bij wat er uiteindelijk nu van gekomen is. https://www.n-va.be/nieuws/kamerlid-...ng-arbeidsdeal |
Citaat:
Kijk naar het vreemdelingenstemrecht. Vanaf het moment dat inwoners op Belgische bodem ( Belgian residents) zich de moeite dienen te troosten om zich in te schrijven in het kiesregister kan je als politieke partij fluiten naar hun stem. De mensen die hier verblijven en ressorteren doen amper de moeite om te gaan stemmen. N-VA heeft een grote fout gemaakt door het bloed op hun kieslijsten niet zuiver Vlaams te houden. |
Citaat:
De grootste fout is daar zo veel spel rond maken en dan tegen de lamp lopen. |
Citaat:
Iedereen kan wel eens over iets van mening veranderen (ik wou ooit nog bij Agalev gaan godbetert), maar er zijn "grenzen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be