![]() |
Michel: ‘Keuze voor N-VA en PS is keuze voor chaos’
Michel: ‘Keuze voor N-VA en PS is keuze voor chaos’.
Citaat:
Citaat:
En de ploeg die boerde voort ... :| |
Citaat:
|
Chaos krijg je als je een falend systeem van decennia wil aanpakken en de verantwoordelijken consequent proberen die verandering tegen te werken. Michel legt de verantwoordelijkheid (van wat hij chaos noemt) in het verkeerde kamp.
|
Citaat:
ik weet niet of de MR campagneleider daar even gelukkig mee is op dit moment eigenlijk ... |
Citaat:
De techniek van andere partijen zwartmaken en alle schuld bij anderen leggen is rendabel gebleken: Trump, Brexit, NVA,... Dus gaat idereen dat doen. Gedaan met inhoudelijke discussie. Welcome to post-truth Anna ;-) |
Citaat:
Bij het Stratego spel kan u ook gebruik maken van een spion wat dan weer niet te vergelijken valt met de huidige politiek in ons land want daar ontdek je meerdere spionnen op alle mogelijke vlakken. :| |
Citaat:
Een stem voor VB is een verloren stem Een stem voor Groen is een stem voor de PS Groen en VLD zijn een nieuwe regering aan het vormen ... so what? |
Citaat:
|
Hij heeft de juiste instructies gekregen van het miljardairs clubje in Davos.
|
Citaat:
En zijn onbegrip voor een Jan Jambon die hij nochtans als collega zowel als mens goed waardeert maar die nu in de krant de onbestuurbaarheid zit te verheerlijken is voor een ernstig politicus gewoon onbegrijpelijk. Dat hij dat dan ook als dusdanig uitdrukking geeft, is normaal. Als politicus en federaal kandidaat-premier voor onbestuurbaarheid pleiten, zet je politiek in dezelfde liga als de piratenpartij, het Vlaams Blok, Parti Populaire of PVDA. |
Citaat:
|
Citaat:
lol |
Citaat:
Citaat:
|
een halve dag na de uithaal van Michel : confederalisme in de diepvries
Citaat:
Nauwelijks enkele uren na de gortdroge maar terechte analyse door de premier komt de Grote Leider op Radio 1 al duidelijkheid verschaffen. Hij zegt -letterlijk- dat zijn partij terug wil meeregeren. En als de anderen geen confederalisme willen ? Dan ook willen ze meeregeren. :lol::lol::lol: Hier de tekst die ondertussen op het nieuwsblad staat te lezen : Citaat:
Vijf maand voor de verkiezingen, en we weten al dat het confederale verhaal terug de vriezer in mag. Zolang Bart & C° maar mee aan de dis mogen zitten. Op Radio 1 was hij zeer duidelijk : geen confederalisme is okee, zolang ze maar een streng regeerakkoord krijgen inzake migratie. Daar moet België het voortouw nemen in Europa. BDW gaat het onafhankelijke Vlaanderen van artikel 1 van zijn statuten realiseren door voor een tweede keer zijn communautaire eisen weg te zetten zolang hij België maar kan redden van de invasie van niet-betalende niet-christelijke arabieren. Rare jongens, die vlaams-nationalistische politici... ![]() |
Citaat:
|
De Grote Leider is duidelijk, en de media verspreiden zijn boodschap met plezier :
Citaat:
Ik krijg een krop in mijn keel van emotie, hoe die man echt alle dagen kei-hard aan het werk is om ons land België goed te besturen. Dat is staatsmanschap ! Hugo Schiltz was er maar een prutser tegen, in vergelijking. |
Ik zei het. Vanochtend nog dat het confederalisme de diepvries in gaat.
Toch liever heel het zooitje in de diepvries. |
Citaat:
Migratie: Open Grenzen voor Christelijke vluchtelingen Sociaal-economische hervormingen: afbouw van de sociale zekerheid en de vennootschapsbelasting Wij gaan goede tijden tegemoet. |
Er is veel N-VA huilie huilie op komst
|
Citaat:
Ik denk dat onze Schoofzak stilaan radeloos zijn laatste haar zit uit te trekken van frustratie. Weeral die debatfiches de vuilbak in, en het verhaal opnieuw herschrijven... Arme schoofzak... :cry: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be