![]() |
Beslissend jaar voor kroonprinses Elisabeth: krijgt zij straks 2.500 euro per dag?
Beslissend jaar voor kroonprinses Elisabeth: krijgt zij straks 2.500 euro per dag?
Ik wil ook 2.500€ per dag. Citaat:
|
Royalist Herman de Croo...:roll::roll::roll:
|
De plebejer leest enkel 2500 euro per dag.
Maar die beseft niet dat ze daar ook een heel deel uitgaven mee moet doen, zoals personeel, huisvesting (en neen, dat kan geen studentenkot zijn, want als troonopvolger moet er ruimte zijn voor haar beveiliging), enz..... Onze royals zijn spotgoedkoop ivg met een presidentieel systeem. Hoeveel denk je dat Macron "kost" bovenop zijn loon, of een Trump ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:-D |
Citaat:
Ik begrijp dat wel, als je plots van de ene dag op de andere duizenden € per dag onkosten hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben in realiteit een zelfde soort systeem. Alleen moet daar bij ons klaarblijkelijk nog een ceremoniele functie bij. Waarom? Dat weet niemand. Voor mij is Elisabeth dan ook een meisje als een ander. Maar goed, zelf kan ze daar uiteraard ook niet aan doen. Ik richt dan ook mijn pijlen niet op haar en die familie. Maar wel op gasten zoals een Decroo die dergelijke onzinnige systemen in stand willen houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel kosten om dat warm te stoken natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoveel zuur van onze nationalisten alweer :rofl:
Elisabeth levert nu al goed werk |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is zo'n royalistische k.t beter dan mijn kinderen? En als papa graag personeel heeft voor die trien, staat het papa vrij om dat zelf te betalen. |
Citaat:
2 |
Citaat:
of het buitenverblijf van Macron ? De man heeft onlangs nog een zwembad laten zetten op kosten van de Franse staat. |
Citaat:
De meest stabiele democratien hebben een monarch aan het hoofd. Zweden, Noorwegen, Nederland...... Een verkozen president zorgt de facto om de x-jaar voor een soort personencultus rond een machtsfiguur (Macron, Trump, Erdogan, Putin, enz enz...) terwijl een monarch meestal in de luwte invloed uitoefent en geen macht. |
Ik dacht dat het de gewoonte was van dat hooggeboren klootjesvolk van Laeken, om hun addergebroed naar de keuninklijke militaire school te sturen.
Zoveel zal dat daar toch niet kosten zeker? En dat zal toch wel 'veilig' genoeg zijn (toch voor levensbedreigende situaties, en mogelijks niet voor haar seksuele integriteit ... stel je voor dat ze zich eens laat bespringen door een leerling-soldaat uit lagere klasse) |
mss kunnen we Soufiane vragen om een terugverdienmodelletje te ontwerpen voor Elisabeth.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be