![]() |
Hoofddoek leid tot fraude
Laat dit nu juist datgene zijn waarom ik al zo dikwijls heb aangehaald dat hoofddoeken ontoelaatbaar zijn in klaslokalen.
Wat hier gebeurd is bij het rijexamen kan evengoed gebeuren in een examen voor artsen. Stel u voor dat je bij een vrouwelijke arts terecht komt die op deze wijze haar diploma behaalde. https://www.hln.be/regio/antwerpen/k...n-in~a02728ce/ |
Citaat:
|
Citaat:
onnozelaar |
Citaat:
Citaat:
|
Ze heeft dat hemd dan wel over haar kop moeten trekken om die oortjes te verstoppen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Die haar oren staan dus op haar buik ?
|
Citaat:
|
Soms moet je een artikel niet als de catechismus beschouwen, maar je denkprocessen de vrije loop laten.
Zoals : hoe zou een moslima oortjes verstoppen in een auto, tijdens een examen. Volgens het artikel : in haar hemd. Dus zit dat hemd over haar oren. Dat zal de examinator wel opgemerkt hebben denk ik. Meer waarschijnlijk dus, een kopvod. Waar ze op de tram en auto hun gsm ook al insteken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar rijeksamencentra's en fraude zien toch meer het daglicht als allochtonen bij betrokken zijn. Tenzij de media het alleen dan vermeld. Wat ik dan weer sterk betwijfel. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je eens niet wakker worden? |
Citaat:
Nu mij gaat het er helemaal niet om die fraude van een rijschool, het gaat er mij om dat onder hun kopvodden met alle gemak van de wereld, zowel kabeltjes als oortjes die aangesloten zitten aan een dictafoon, weggemoffeld kunnen worden. Spieken is doodsimpel op die manier. |
Citaat:
Ik weet tenminste dat artsen hun stages doen in klinieken en ik heb meer dan 10 jaar voor drie klinieken werkzaam geweest en de stommiteiten wat die hoog boven de grond zwevende net afgestudeerde kippen soms maken, alsook de vele verschrikkelijke foute diagnoses die door hun soms gesteld worden, zijn niet te schatten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maw googeld eens op fraude en rijeksamen. |
Je moet al uit uw ogen kijken met een Hollander die Kees noemt dus zeker als die Hollander Mustapha noemt.
|
Ik ben benieuwd naar de uitspraak.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be