![]() |
"Carglass herstelt, Carglass vervangt......"
In Charleroi werd een auto even "getest op fluiten" :lol: tegen 150/uur in een zone "50" :-D
Charleroi meer dan ooit de "riool" van Wallonië : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...eurt~aa25d8d7/ |
:magniet: Niet goed voor het klimaat
|
Als het geen BMW of Porsche betreft schrijft men altijd over EEN AUTO. Het merk heeft dan plots geen belang meer. Als het over verdoken reclame gaat kan dit wel tellen.
|
Citaat:
Dat is ook altijd een "Tesla". Nugoed, ik begrijp waarom men VW, Peugeot, Renaults, Dacias, etc..."autos" noemen :p |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 110072 |
Citaat:
Wil je daarmee zeggen dat een Tesla geen auto is ? Dat gaat Micele niet graag horen peins ik zenne... :lol: ;) |
Citaat:
Aan het economisch aspect zal het nochtans niet liggen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Test ..... mislukt.... ![]() |
Charlatan Ville. Hoofdstad van La Walbanie.
Okay, de moppen worden echt te flauw.... |
Best eigenaardig dat men geen woord rept over de 'tester van dienst' die bij mij zijn C4'ke mocht komen halen. :roll:
|
Citaat:
Zijn wagen werd geflitst tegen 110 per uur, ambras met z'n vrouw, tot hij zich herinnerde dat zijn wagen toen in de garage stond. Garagist: "Ik deed een testrit." Klant: "Een testrit in Sint-Truiden? Dat is meer dan 60 km van de garage." Garagist heeft de overtreding op zich genomen en ze ook betaald. Vrienden van mijn vriend hebben nadien de garagist getest, ze schreven de kilometerstand van hun wagen op. Telkenswerd er 50 tot 100 km mee gereden (als het ne bak was). |
Wie gaat er dan ook naar Carglass met zijn auto.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De één of andere 'tracker/GPS tracker' in uw wagen installeren misschien.
Systeem waar de brandstof toevoer afsluit na een bepaald aantal 'meters/kilometer'. :| |
Citaat:
|
Als ik mijn autoke in de garage laat nakijken ligt daar niets meer in.
Er valt niets te rapen dus. Ook misschien een goed plan uw wagen eerst leeghalen vooraleer hem aan te bieden voor nazicht. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be