![]() |
80% van de vrouwen draagt het Humaan papillomavirus (HPV)
Dat krijgen ze van de cock carousel.
|
99% van de vrouwen weet niet wat "love" is tot ze een kind krijgen dat op hun gezicht kakt. Chaos is een ladder.
Dan moet pappie "overheid" weer wat orde in de chaos brengen. https://www.youtube.com/watch?v=PxlIraEV8n4 |
Onderdompelen in ethanol voor 5 minuten VOOR je er uw wietel induwt?
|
Citaat:
Wat mij ook is opgevallen dat er zoveel meisjes/vrouwen die er liepen geflankeerd werden door een donkere of lichtgekleurde vent. Op hoek en straat zag je jonge meisje staan muilen met één of andere vreemdeling. Ik dacht nog, het is ver gekomen. En dan verschiet men ervan dat er bepaalde ziektes en andere die wij al uit de wereld geholpen hadden in de EU met rasse schreden terug hun intrede doen? Ter info: HPV - Humaan Papillomavirus |
Citaat:
|
Citaat:
Graag enige wetenschappelijke uitleg. |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
ja je zag het White Genocide Project in de harde praktijk ok ik praat vaak met neger mannen en ja hoor die neuken vaak honderden blanke meiden, omdat die meiden houden van hen superieure BBC he BBC = Big Black Cock Moeder Natuur wet nr 1: SURVIVAL OF FITTEST and most superior COCKS |
Citaat:
|
Citaat:
|
100% van de vrouwen die met Demper in contact zijn gekomen is drager van de Bulgaarse Sausputziekte :lol:
|
Citaat:
De Belgische man beft ze dan en krijgt hierdoor keelkanker. Niet fraai. |
Citaat:
Jij wil altijd extra hpv-sappen tijdens het baffen toch? |
Citaat:
![]() En dan moet er op kosten van de Belgische belastingbetaler een noodoperatie gebeuren om de pus te draineren, pure bulgaarse saus... : ![]() Hopelijk leert hij het nu af ![]() |
Godverdomme.
|
Citaat:
Moest de consument weten wat voor viezigheid daarin zit... uhh... |
Citaat:
Mind = blown. Ik moet even gaan rusten nu. Even bekomen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be