Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Niemand wil in kleine villa naast Bart aan wonen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247099)

Universalia 31 januari 2019 08:35

Niemand wil in kleine villa naast Bart aan wonen.

Niemand wil in kleine villa naast Bart De Wever gaan wonen: “Alle gegadigden haken af”

Het klinkt onnozel maar ja, zo zie je maar. :-D

Dadeemelee 31 januari 2019 10:11

545 000 euro en naast den Delhaize!

Anna List 31 januari 2019 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8927666)
545 000 euro en naast den Delhaize!

is dat echt de vraagprijs?

dan zal t nog wel een aantal jaar te koop staan ... tenzij de grond groot genoeg is voor een bouwproject

Dadeemelee 31 januari 2019 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8927699)

dan zal t nog wel een aantal jaar te koop staan ... tenzij de grond groot genoeg is voor een bouwproject

Het is eigendom van een Oost-Europese die de prijs niet wil laten zakken. Waarschijnlijk een Bulgaarse. :lol:

Elio di Supo 31 januari 2019 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8927778)
Het is eigendom van een Oost-Europese die de prijs niet wil laten zakken. Waarschijnlijk een Bulgaarse. :lol:

Zo een die een pak geld verdient met voor een webcam te zitten.

Vrijheideerst 31 januari 2019 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8927815)
Zo een die een pak geld verdient met voor een webcam te zitten.

:rofl:

Universalia 31 januari 2019 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8927699)

En dan nog ... :roll:

Universalia 31 januari 2019 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8927778)

Was dat die waar Demper over schreef?

Man (29) raakt compleet geobsedeerd door Bulgaarse die hij online leert kennen.

:cheer:

De schoofzak 31 januari 2019 17:40

Doet me denken aan die grap van een Vlaming en een Turk die beiden in dezelfde straat elk een huis kopen. De huizen staan naast mekaar, zijn exact hetzelfde in echt alle aspecten. Ze betalen ook exact dezelfde prijs.
Na een tijdje zegt die Turk tegen die Vlaming dat het toch wel spijtig is dat die Vlaming zijn huis minder waard is dan het zijne.
Ja, en waarom dan wel, ze zijn exact hetzelfde.
Okee, ja, zegt de Turk, maar ik woon niet naast een Turk hé.

fred vanhove 31 januari 2019 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8928015)
Doet me denken aan die grap van een Vlaming en een Turk die beiden in dezelfde straat elk een huis kopen. De huizen staan naast mekaar, zijn exact hetzelfde in echt alle aspecten. Ze betalen ook exact dezelfde prijs.
Na een tijdje zegt die Turk tegen die Vlaming dat het toch wel spijtig is dat die Vlaming zijn huis minder waard is dan het zijne.

Dat is een goei Schoof.
:rofl:

fred vanhove 31 januari 2019 18:09

Citaat:

Zeg Schoof dat is toch die villa waar een cannabisplantage is in ontdekt ? Als dat materiaal is blijven staan kan er terug een plantage worden opgestart ?
Dat Bart dat niet koopt begrijp ik niet ? Straks heeft hem het weer zitten en moet hij terug de polis roepen voor zijn buren kwekers.

Anna List 1 februari 2019 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8927833)
En dan nog ... :roll:

vanaf 12 appartementen is dat eco haalbaar en correct geprijsd voor t grondaandeel.

Universalia 1 februari 2019 08:50

Citaat:

De schoofzak 1 februari 2019 09:02

Nu ernstig: die titel in de krant is toch misleidend. Alleen maar misleidend gemaakt om het artikel door velen te laten lezen.

Universalia 1 februari 2019 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8928268)
Nu ernstig: die titel in de krant is toch misleidend. Alleen maar misleidend gemaakt om het artikel door velen te laten lezen.

Zou de misleidende titel de verkoop van kranten in stijgende lijn kunnen doen gaan, I doubt it. :|

Xenophon 1 februari 2019 11:43

Allee zeg, dat is vlak bij mijn stamcafé, Het Mestputteke.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be