![]() |
Waar had u de eerste keer seks ?
Just shoot !
|
Ergens in het universum.
|
Citaat:
|
Demper
![]() |
Citaat:
Maar ze moeten er zijn ... |
Citaat:
Aan mij hebben ze daar toch goed verdiend. Ik ging daar altijd mijn rode lampen kopen voor mijnen auto. Als uw stoplichten niet werken, ben je een gevaar op de baan hé. ;) |
Citaat:
Je kon in de Zevensten Hemel of in het Keteltje (verplicht gesloten nu geloof ik) nog iets gaan drinken. :rofl: Lovely headlights dan maar ... ![]() |
Citaat:
En ooit heb ik eens gewed met iemand dat ik zo'n zaak zou binnenstappen om rode lampen te gaan kopen. Een week later, was ik ne bak bier rijker. :lol: ps: mijn rode lampen ben ik wel in een autocenter gaan kopen. Leek me iets veiliger.... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het huwelijk van 50% van de Vlamingen anders dan dat? En dan heb ik het niet alleen over vrouwen die een rijke vent zoeken. Ik ken ook berekende mannen die hetzelfde zijn. Het gaat niet alleen over geld maar het speelt heel zeker mee bij het maken van de partnerkeuze. En dat maakt een groot deel van de maatschappij eigenlijk semiprostituees. Ik heb geen moeite met prostitutie zo lang het maar op vrijwillige basis gebeurt. Maar daar wringt meestal het schoentje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merk op het werk dat mensen skeptisch staan tegenover mijn relatie met een Zuid Amerikaanse schone. Dat ze hier is voor een beter leven, dat ze er vanuit gaan dat ik haar moet onderhouden en dergelijke meer. De secretaresse werkt welgeteld 10 uur per week, laat zich uitbetalen door de BVBA die haar man (mijn baas) heeft opgericht. Andere collega is samen met een ingenieur, en de derde leerde haar vriend kennen op elitedating.be Ik heb er geen moeite mee dat mensen het financiële belangrijk vinden, maar wees er verdomme eerlijk over. Dat neerkijken op "gelukzoekers" is totaal hypocriet. De helft van onze maatschappij heeft een relatie die financieel gemotiveerd is |
Citaat:
Het is dat wat telt. ;) |
In bed
|
Citaat:
Citaat:
Geld en relatie: de vijf grootste struikelblokken. |
Op de grond.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gingen biologie studeren voor de kerstexamens. |
Is de vraag alleen incl of mét iemand?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be