![]() |
Rage Room...
'...Voor het eerst in België: de rage room, een kamer waar je voor 150 euro alles mag kapotslaan...'
...Mensen zeggen wat ze willen kapotmaken, kiezen hun muziek, ondertekenen papieren voor de verzekering en mogen dan helemaal losgaan... -bron- Tja.... Moet kunnen. |
De grote leider denkt dat de politiek z?*jn rage room is
|
Op foor vroeger was er ook een kraam waar je alles (meestal serviezen) wat er stond mocht kapot gooien met houten ballen.
Dat noemde "De keuken van Karlien" geloof ik. :| |
Waarom betalen als je dat bij linkse betogingen dat gratis mag doen?
|
Linkse betogers zijn dus duidelijk tegen de commerce. :lol:
|
Bij mij mag je voor 149€ al mijn leeggoed komen kapot slaan.
Groepen krijgen korting. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze zouden er mensen moeten insteken die met mekaar iets te regelen hebben. Deurke toe en pas open als het terug stil is. Veel minder gefrustreerden op aarde op die manier! :mrgreen: |
Bij mij mogen ze gerust een paar zaken komen slopen.
Gratis nog zelfs. Ik had tot voor kort ne gigantische bokszak in mijne tuin staan. Me bokshandschoenen in verschillende maten. In geval van frustraties, woede of wat dan ook, mocht iedereen zich daarop gaan afkoelen. :lol: |
Je incasseert 150 euro en stuurt de klant dan de living van Karel De Gucht in.
|
Zou dit geen beter plan zijn dan alles zomaar lukraak kapot te gaan slaan?
Ninja Warrior. Ninja Warrior Kids. :cheer: |
Citaat:
Ik ga de glascontainers wel gaan plunderen dan. |
Citaat:
![]() Alhoewel.... ![]() |
Citaat:
Das dan al minstens 300 euro dat dit gaat opbrengen. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Kind of cage fighting 3.0. 'k Zou blut zijn. Heel snel. Erger me zo vaak aan mensen dat ik mijn kamerke niet uit zou komen :rofl: |
Het is niets nieuw, het concept bestond al in "De Lach of Ik Schiet-show", namelijk het afreageer-kamertje.
|
Citaat:
![]() Maar ge moogt wel pas beginnen te meppen als ik buiten ben. Anders krijgde ze nie. :lol: |
Citaat:
Ik begrijp die niet. |
Citaat:
Idem, als er ergens een betoging is. De vreugde die bepaalden daar hebben aan heel de boel kort-en-klein te slaan, dat gaat er bij mij ook niet echt in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be