![]() |
waar/wanneer heeft u voor t eerst/laatst gestaakt?
woensdag is het weer zo ver, de groote staaking!
heb zelf nog nooit gestaakt/het werk neergelegd, maar mss komt dat nog. alle tips and tricks en do's and donts zijn hier welkom! o ja, en ook waarom staken we? natuurlijk, voor t geval er iemand een microfoon onder mijn neus duwt woensdag. :D |
Nog nooit.
Anna we zijn te braaf jong! ???? |
Citaat:
|
Dat zal van de witte mars geleden zijn :lol:
Toen zat ik wel nog op de schoolbanken. Het werk neerleggen doe ik wel regelmatig, gelijk nu, maar mijnen baas weet da ni. :lol: |
Woensdag zal het aan de poort zijn :
Mag ik niet binnen? OK, dan ga ik weer naar huis, mijn dag is betaald. Tamuzzement jongens. |
Citaat:
maar heel t verkeer lamleggen zodat je niet aan die poort geraakt ... dat is vaste kost. dat kost de werkwillige een dag congé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
voor aan de poort : :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zatte dommekloten. |
Citaat:
Ik zie da hier veel passeren vandaag. Op woensdag ga ik sowieso niet werken. Als de leerkrachten nu ook zouden staken, dan kunnen we hier allen in onze nest blijven liggen :-P |
Citaat:
:cheer: Walen Buiten! :cheer: |
Citaat:
Off-grid en selfsustained in de schone lucht in d'Ardennen gaan wonen, tot deze aardkloot onze soort afschudt als een luis in een hondenpels. |
Citaat:
voorlopig moet ik het nog doen met virtueel Walen uitroeien! :cheer: Walen Buiten! :cheer: |
Citaat:
Beter iets in de middenmoot zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit protest ! Ik ben ook (veel te) braaf, en je vergeet mij te vernoemen. een schande ! Ik heb ook nog nooit gestaakt in mijn leven en nu zal het den eerste keer zijn ! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be