Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zwarte Piet slaat autobestuurder hersenschudding (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24720)

Peace 22 november 2004 10:17

Zwarte Piet slaat autobestuurder hersenschudding

In Nederland heeft een 21 jarige zwarte Piet een autobestuurder een hersenschudding geslagen.
Zaterdag bij de intrede van Sinterklaas in het Nederlandse Finsterwolde bij groningen kreeg zwarte Piet het aan de stok met een automobilist die naar zijn mening te snel langs de stoet reed, zodat water opspatte uit plassen op de weg tegen de goede sint. De pieten probeerden eerst de automobilist op andere gedachten te brengen door met koekjes op de auto te gooien. Toen echter de auto een stukje verder stopte, gingen twee pieten hem ter verantwoording roepen, waarbij een van de pieten de man voor de ogen van de kinderen een rake klap gaf, waar hij een hersenschudding aan overhield.

Bron; SBD

Moraal van het verhaal: Pas op met zwarte (pieten)

Piet Hein 22 november 2004 10:18

hoor wie klopt daar kinderen

Geertje 22 november 2004 10:19

zwarte piet zal nog in de zak belanden

ingenious 22 november 2004 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
In Nederland heeft een 21 jarige zwarte Piet een autobestuurder een hersenschudding geslagen.
Zaterdag bij de intrede van Sinterklaas in het Nederlandse Finsterwolde bij groningen kreeg zwarte Piet het aan de stok met een automobilist die naar zijn mening te snel langs de stoet reed, zodat water opspatte uit plassen op de weg tegen de goede sint. De pieten probeerden eerst de automobilist op andere gedachten te brengen door met koekjes op de auto te gooien. Toen echter de auto een stukje verder stopte, gingen twee pieten hem ter verantwoording roepen, waarbij een van de pieten de man voor de ogen van de kinderen een rake klap gaf, waar hij een hersenschudding aan overhield.

Bron; SBD

kan je mij even de link met internationale politiek uitleggen want ik zie het niet? :?

Antoon 22 november 2004 10:22

Het doet mij denken aan die dronken Sint van vorig jaar die ze hebben opgepakt op de Meir in Antwerpen, omdat hij de kindjes bang maakte.

Die Sint en zijn Pieten, niet meer wat het was, hé?

Piet Hein 22 november 2004 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het doet mij denken aan die dronken Sint van vorig jaar die ze hebben opgepakt op de Meir in Antwerpen, omdat hij de kindjes bang maakte.

da meende niet.

Antoon 22 november 2004 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
da meende niet.

Toch wel. Even kijken of ik het artikel van vorig jaar terugvind. Hallucinant. Het was lachwekkend, maar zielig voor die kindjes natuurlijk.

Piet Hein 22 november 2004 10:45

ik zie het al voor mij die kinderen "Mama waarom neemt de politie sinterklaas mee."

Antoon 22 november 2004 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
ik zie het al voor mij die kinderen "Mama waarom neemt de politie sinterklaas mee."

Ik denk dat de kinderen al serieus schrokken voor dat de politie kwam. Stel je voor, die zatte Sint die onnozel doet voor die kinderen. Ik herrinner mij dat in het artikel stond dat hij de kinderen bang maakte.

Ben op zoek, maar vind het artikeltje niet terug.

Peace 22 november 2004 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
kan je mij even de link met internationale politiek uitleggen want ik zie het niet? :?

Had ik het dan bij koeien en kalveren moeten plaatsen. Dat heeft toch ook niets met koeien en kalveren te maken. 8O :-D

Je weet maar nooit. Die zwarte piet was misschien een asielzoeker die het land is binnengekomen via de mensensmokkelaarslijn van iemand die zich als de goede sint heeft uitgegeven. 8)

ingenious 22 november 2004 10:56

Citaat:

Had ik het dan bij koeien en kalveren moeten plaatsen. Dat heeft toch ook niets met koeien en kalveren te maken. 8O :-D

Je weet maar nooit. Die zwarte piet was misschien een asielzoeker die het land is binnengekomen via de mensensmokkelaarslijn van iemand die zich als de goede sint heeft uitgegeven. 8)

inderdaad, dit is eerder k&k. mss nog maatschappelijke discussies (verkeersagressie). met politiek heeft dit niks te maken. je had het ook gewoon niet kunnen posten natuurlijk.

Piet Hein 22 november 2004 10:57

sinterklaas rond deze tijd al??

Peace 22 november 2004 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Het kan nog veel erger worden. Als het zo verdergaat, is het een deze dagen de een of andere Mullah die als Sinterklaas verkleed de straten afschuimd met in Burkah geklede pieten die ongelovigen in hun zak proberen te stoppen. :-D

Peace 22 november 2004 10:58

Citaat:

inderdaad, dit is eerder k&k. mss nog maatschappelijke discussies (verkeersagressie). met politiek heeft dit niks te maken. je had het ook gewoon niet kunnen posten natuurlijk.

Ik vond het echter te grappig om niet te posten en het zegt uiteindelijk ook iets over de maatschappelijke veranderingen en de normavervaging.

ingenious 22 november 2004 11:02

Citaat:

Ik vond het echter te grappig om niet te posten en het zegt uiteindelijk ook iets over de maatschappelijke veranderingen en de normavervaging.

grappig: k&k

maatschappelijke verandering: maatschappelijke discussies

simpel, niet?

alle andere associaties die je probeert te maken zijn zo bij de haren getrokken dat het zielig wordt.

Peace 22 november 2004 11:37

Citaat:

grappig: k&k

maatschappelijke verandering: maatschappelijke discussies

simpel, niet?

alle andere associaties die je probeert te maken zijn zo bij de haren getrokken dat het zielig wordt.

Zeg zeurpiet, probeer eens te lachen. Het schijnt heel gezond te
:BIG: :BIG: :BIG: :BIG: zijn.

Jolle 22 november 2004 11:40

Citaat:

Het kan nog veel erger worden. Als het zo verdergaat, is het een deze dagen de een of andere Mullah die als Sinterklaas verkleed de straten afschuimd met in Burkah geklede pieten die ongelovigen in hun zak proberen te stoppen. :-D

Het voordeel van die heren is dan toch dat ze op zijn minst nooit zat op de Meir kindjes gaan bang maken :twisted:

ingenious 22 november 2004 12:02

Citaat:

Zeg zeurpiet, probeer eens te lachen. Het schijnt heel gezond te
:BIG: :BIG: :BIG: :BIG: zijn.

ik lach voldoende hoor, maak je maar geen zorgen. maar daarvoor dient k&k. hou je toch gewoon aan de juiste indeling.

Raf 22 november 2004 12:08

Citaat:

Bron; SBD

En hoe heette die Zwarte Piet? Rob?

Raf 22 november 2004 12:09

Citaat:

... normavervaging.

Wie is die Norma en wat heeft zij of haar vervaging ermee te maken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be