![]() |
Vluchtelingen krijgen een nieuwe eetwinkel van Merkel.
Merkel belooft iedere vluchteling een nieuw gebit – de miljardenkosten worden gedragen door de belastingbetaler.
Goed zot die merkel. :roll: |
Citaat:
|
anonymousnews.ru
De raaskalderij lijkt me geloofwaardiger. |
Er zit natuurlijk wel waarheid in want vluchtelingen krijgen vanzelfsprekend gratis tandverzorging.
Deze Duitse studie toont aan dat 92% van de jongeren rond 28 jaar direct verzorging nodig hadden met een eerste kost van 200 tot 800 euro per persoon (prijs zonder of met protheses). https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5921436/ Per jaar zou dit 200 miljoen euro kosten wat uiteraard zal oplopen tot vele miljarden over de jaren heen want gaatjes blijven niet weg en nieuwe vluchtelingen ook niet. |
Citaat:
Ik vind dat een aberratie, we zouden, als burgers, ze moeten kunnen (als we zin hebben) doodschieten zonder daar verder last mee te hebben. Het zouden administratief niet-bestaande entiteiten moeten zijn, waar je mee kan doen wat je wil, gezien ze officieel niet bestaan of niet aanwezig zijn. Zij zouden doodsbenauwd moeten zijn om een arts te benaderen, want die zou zich dan mogen botvieren met alle experimenten die hij maar kan bedenken. De deontologie zou immers niet geldig zijn voor niet-bestaanden. |
Citaat:
Ik zou er anders ook niet van verschieten mocht 'wir schaffen das' Merkel zo iets in leven roepen zo een 'dienst'. :roll: |
Citaat:
|
Nogal evident. Zou jij als Duitse vrouw zo'n verkrachter op u willen die een uur tegen de wind in uit zijn bek stinkt?
|
Tot 2021 is het nog héééééééééééééééééél lang...
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be