![]() |
"Sociaal-economische herstelregering" heeft miljardentekort
Het begrotingstekort zal dit jaar oplopen tot 1,7 procent van het bbp, ofwel 7,7 miljard euro. Dat heeft De Tijd berekend op basis van cijfers van het Planbureau. CD&V-vicepremier Kris Peeters bevestigt dat de begroting een pijnpunt is. “Mocht de regering niet in lopende zaken zitten, dan had ze het budget nog wat kunnen bijsturen”, aldus de minister.
BRON Schuld van de sossen, zeker? Het ging allemaal beter gaan met de N-VA. :roll: #degoutant #stemzeweg |
Citaat:
Lang leve de kracht van verandering. |
in een van de volgende reacties gaan wij zeker lezen dat de "puinhoop van de sossen" niet in enkele jaaren op te ruimen valt
zelfs als nva 60 jaaren in de regiering zit en wij allen arm zijn wegen hun beleid gaat het toch nog de schuld van de sossen zijn het is zo afgezaagd, maar ze hebben n schuldigen nodig.... |
Citaat:
|
Ik ga daar niet flauw over doen. Ik heb destijds op NV-A gestemd, in de hoop dat er in positieve zin iets gewijzigd zou worden. De sterkte van BDW tijdens debatten versterkte die hoop.
Maar goed, intussen blijkt al maar weer dat het goed kunnen uitleggen ook niks oplevert. En intussen blijkt BDW zelf ook nog eens onbetrouwbaar als de pest. Ik weet het eigenlijk niet meer wie de komende verkiezingen mijn stem moet krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Men vergeet dat vlug. |
Citaat:
Niemand begrijpt hun hersenkronkels. Een beetje zoals Trump supporters. |
De verandering van verkrachting...
|
Citaat:
Weet je nog zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil gewoon zeggen wat de NVA heeft betekend tot nu toe. Roomsblauw a la 80ties. Als alle "economische" NVA stemmers op VLD hadden gestemd, hadden we hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
Di Rupo met 4 miljard tekort was hier op dit forum de grootste verspiller. Maar N-VA met alle nieuwe verdoken en niet verdoken belastingverhogingen en verhogingen in de ziekenzorg heeft met 7,7 miljard goed werk geleverd. En Bart zijn goddelijke uitstraling heeft er bij zijn fans niet onder geleden, want alles was en is de fout van de anderen. |
Citaat:
|
Miljardentekort v.d. regering wegwerken door de energiefaktuur van de laagste inkomens met 22 % te verhogen ???
Wraakroepend ! Op 26 mei antwoord geven aan zo'n politieke miskleunen. |
Citaat:
|
Citaat:
Want ik heb het vermoeden dat zonder de asielzoekers die we vandaag nog steeds opvangen, zonder dat zij ook maar iets bijdragen aan de gemeenschap, er geen tekorten zouden zijn. Iemand enig idee hoeveel de brosbetogingen de gemeenschap elke donderdag kosten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be