![]() |
Als dank voor de jaarlijkse Vlaamse 16 miljard €,eisen de Walen 89,2 € inkom
Veel dankbaarheid hebben we nog niet ondervonden van de Walen voor onze jaarlijkse miljardentransfers naar hen.
En als klap op de vuurpijl gaan ze nu ook nog een wegenvignet van 89,2 € per jaar eisen als we nog eens naar Wallonië willen rijden :roll: "La Solidarité Nationale" in de praktijk https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...K_p2EcfYrWjvJo De Walen moeten weten wat ze willen , ofwel de Vlaamse transfers , ofwel een Waals wegen vignet voor de Vlamingen. |
Citaat:
|
Walen zijn ondankbare honden dus beter een grens trekken. Niet dat ik van dat wegenvignet wakker zal liggen. Ik kom daar toch nooit.
|
Simpel he: nooit meer naar de ardennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
In ruil daarvoor hadden ze ons wel eens kunnen vrijstellen van dat vignet. |
Of wij stoppen met die belachelijke transfers :lol:
|
Citaat:
IPV iets symbolisch terug te doen voor de Vlamingen gaan ze ons nog wat extra belasten . Hoe meer hoe liever zou ik zeggen , het kan de Vlaamse onafhankelijkheid alleen maar ten goede komen |
Citaat:
Marc Coucke zal lachen. Dat zal hem leren , hij had maar in de Vlaamse toeristische streken moeten investeren . |
Citaat:
Wat is daar te zien , dat nergens anders ook te vinden is ? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) |
Citaat:
Leuk alvast dat je die transfers van nuttigen naar nuttelozen toe zelf als belachelijk omschrijft ! :lol: |
Citaat:
|
Waar is die hoge som op gebaseerd eigenlijk ?
Op de onberispelijke staat van hun wegdek ? :roll: In Zwitserland staat er tenminste iets tegenover die 40 €. Achterlijke Walbanezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be