Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   (stront)zatte wijven neuken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247262)

Hypochonder 17 februari 2019 12:39

(stront)zatte wijven neuken

Wie heeft het al eens gedaan en wat zijn de ervaringen, kots over je lul gekregen, (on)terecht aangeklaagd voor verkrachting, aids gekregen of andere sappige detail kan u hier anoniem kwijt :lol:

maddox 17 februari 2019 14:07

Een kotsende natte dweil neuken is een ervaring die ik aan me heb voorbij laten gaan.

Ik moet u dus helaas teleurstellen, geen sappige verhalen op dat vlak van mijn kant.

Mambo 17 februari 2019 14:43

Hoe zatter hoe gladder.

Pandareus 17 februari 2019 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8940491)
Wie heeft het al eens gedaan en wat zijn de ervaringen, kots over je lul gekregen, (on)terecht aangeklaagd voor verkrachting, aids gekregen of andere sappige detail kan u hier anoniem kwijt :lol:

Nog een uurtje of 2 wachten tot Demper uit zijn acoholisch veroorzaakte coma van deze nacht komt, en dan gaan we sappige verhalen krijgen ! :-D

reservespeler 17 februari 2019 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8940491)

Ik laat deze kelk aan mij voorbijgaan.

Henri1 17 februari 2019 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8940567)
Nog een uurtje of 2 wachten tot Demper uit zijn acoholisch veroorzaakte coma van deze nacht komt, en dan gaan we sappige verhalen krijgen ! :-D

Doe maar iets meer.

kojak 17 februari 2019 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8940593)

Zou de pastoor dat ook doen ? :lol:

Henri1 17 februari 2019 17:09

Citaat:

Ik wist niet dau u kaloot was.

Universalia 17 februari 2019 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8940602)
Zou de pastoor dat ook doen ? :lol:

Ik mag om de één of andere duistere reden in een kerk niet binnen dus geen idee van wat de pastoor zou doen.

maddox 17 februari 2019 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8940620)
Ik mag om de één of andere duistere reden in een kerk niet binnen dus geen idee van wat de pastoor zou doen.

De laatste keer ik in een kerk kwam joeg de pastoor mij weg, want het wijwatervaat begon te bruisen en te roken.

kojak 17 februari 2019 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8940628)
De laatste keer ik in een kerk kwam joeg de pastoor mij weg, want het wijwatervaat begon te bruisen en te roken.

Dat valt allemaal nog mee.
Bij mijne laatse keer waren plots allemaal die nonnekes die daar vooraan zaten te prevelen plots geen maagd meer, en Jesuke is toen ook van zijn kruis gevallen. :lol:

Hypochonder 17 februari 2019 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8940528)
Een kotsende natte dweil neuken is een ervaring die ik aan me heb voorbij laten gaan.

Ik moet u dus helaas teleurstellen, geen sappige verhalen op dat vlak van mijn kant.

Der zijn wijven die als ze twee witte wijntjes drinken gewoonweg alles neuken wat op hun pad komt. U zou daar ook nee tegen zeggen zeker? Ben u celibatair en neukt u enkel kleine jongentjes misschien?

Hypochonder 17 februari 2019 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8940567)

:rofl:

Sappige verhalen? Vadsige tot ronduit smerige verhaaltjes ja. Bulgarije loert altijd om de hoek :lol:

Hypochonder 17 februari 2019 19:06

Citaat:

Zatte wijven houden nochtans van reservespelers, meestal omdat ze geen hoofdspeler te pakken krijgen

Pandareus 17 februari 2019 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8940679)
Der zijn wijven die als ze twee witte wijntjes drinken gewoonweg alles neuken wat op hun pad komt. U zou daar ook nee tegen zeggen zeker? Ben u celibatair en neukt u enkel kleine jongentjes misschien?

:? Is dat je Bulgaarse logica ? Als je geen zatte wijven neukt, dan ben je een homofiele pedo ? 8O

The Paulus Experience 17 februari 2019 19:19

Alleen tuig van de richel neukt zatte vrouwen.

Pandareus 17 februari 2019 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8940681)
:rofl:

Sappige verhalen? Vadsige tot ronduit smerige verhaaltjes ja. Bulgarije loert altijd om de hoek :lol:

Kom kom... nu geen zever vertellen hee : Demper zijn expertise in negerinnen is legendarisch. Maar als het Bulgarije betreft en het kutvlees dat men daar kan scoren ben jij de autoriteit.

Ere wie ere toekomt.

Henri1 17 februari 2019 19:22

Ik begin me stilaan zorgen te maken over demper. Dit topic is echt zijne dada en we hebben nog niets van ‘m gelezen.

Hypochonder 17 februari 2019 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8940695)
Ik begin me stilaan zorgen te maken over demper. Dit topic is echt zijne dada en we hebben nog niets van ‘m gelezen.

Hij is nu koortsachtig op zoek naar een strontzat wijf zodat hij zijn ervaringen hier kan posten

Hypochonder 17 februari 2019 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8940692)
Alleen tuig van de richel neukt zatte vrouwen.

Tuig van de richel? Vluchtelingen en hun linkse supporters dus. Genoteerd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be