![]() |
SP.A valt Groen aan in strijd om geel hesje.
SP.A valt Groen aan in strijd om geel hesje.
Citaat:
Citaat:
|
SPA & GROEN in gevecht met elkaar , nu ga ik me bruin moeten ergeren !! :shit: :wtf: :shit:
:lol: |
Citaat:
En als links nu al begint met links aan te vallen, dan gaan we nog lachen. |
Citaat:
|
Calvo en Almaci begrijpen het op twitter niet.
Misschien speelt het weglopen in Antwerpen nog mee, ik zeg zo maar wat. :roll: |
Die zogenaamde strijd om de gele hesjes is een strijd die niet gewonnen kan worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Groen wordt fameus overschat in den peilingk. |
Citaat:
maar ik ken wel een aantal Groenen die het weglopen van de bestuursverantwoordelijkheid in Antwerpen toch niet echt begrepen of apprecieerden ze. het risico is ook heel groot dat ze daardoor hun kansen om na mei aan het nationale beleid deel te nemen serieus hypothekeerden. |
Citaat:
Op Vlaams niveau heb je gelijk. |
Citaat:
ik vermoed dan ook dat het fin de carrière is voor Wouter. de kans is immers groot dat hij het momentum voor Groen eigenhandig de kop om gewrongen heeft toen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NVA is zeer rechts. Waar zouden die elkaar vinden ? |
Citaat:
(of denk je dat Sp-a minder links is dan Groen, Sp-a lukte er wel in mee het beleid van Antwerpen te bepalen) blijkbaar wil Groen te maagdelijk en principieel blijven om echt aan politiek te doen ... daarin lijken ze op die andere partij die liefst van aan de zijlijn staat te roepen. |
Hilarisch dat de gele hesjes voortvloeien uit het verlagen van de maximumsnelheid naar 80 en de daarbij gepaard gaande verhoging van de brandstofprijzen te Frankrijk.
SP.A/Groen: dé partijen voor al uw autobehoeften? |
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar is het Groen alleen maar om een aantal zitjes in de parlementen te doen ... veilig nog eens vijf jaar oppositie en cashen. |
Citaat:
:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be