![]() |
Ultieme avond
Allee, ik weet nu al ondertussen hoe iedereen zene laatste sexmoment er moet uitzien, of wie ze willen een beurt geven edm.
Mor wa ik nu wel eens wil weten... ge hebt uwe ideale date gevonden en ge ga der uwe droomsex mee hebben. Hoe pakte da aan? Maw, hoe zie uwe ultieme avond er uit? Wat heb je nodig om de perfecte avond te beleven? ps: Hoomer, ik heb het ni over innie of outie he! :lol: |
Italiaans eten. Of kaasfondue. Allebei de gastronomische toppers onder vier ogen.
En euhm..... zeker wekelijks het een of het ander. :lol: |
Romantische liefde is voor kinderen. De ultieme avond is gezellig elkaars kop niet kunnen uitstaan. De doornen zijn groter dan de rozen, dat is de realiteit.
Ik zal de ultieme "avond" dan toch proberen te beschrijven: Het is gewoon dat je diep van binnen begrijpt dat als die persoon bij je is er een zekere harmonie, compleetheid of klik is. Het is geen emotie of droom of wat dan ook. Er zijn geen woorden nodig...Dat is echte "liefde". Al de rest is QUATSCH ... voor TV. |
Citaat:
Dan smijt ge uwen TV buiten of ze zit weer naar Thuis of Familie te kijken. :lol: ;) |
Ik weet alleen hoe het er negen maanden later zal uitzien:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In alle andere gevallen , pluk de avond :-D |
Citaat:
Maar terug naar de ultieme avond, Een mooi blondje, niet te groot ne meter zestig is ok die moet dan zo een redelijk sexy uniformke van een dienster dragen en dan in de keuken lekkere hapjes maken en ons bedienen terwijl mijn maten en ik in de salon zitten dikke sigaren te smoren en whisky te zuipen. Mooier kan het dan volgens mij niet meer worden. Let wel ze moet in de keuken blijven al er niets te bedienen valt he, we roepen haar wel als ons glas leeg is. 8-) |
Citaat:
hier op t forum ook geen onbelangrijk deel van die setting : weet zij het al of nog niet? ;-) |
Citaat:
1. Aftastende fase : - Sjiek restaurant met Frans/Belgische keuken. - Aperitief Lekkere echte Champagne. - Uitgelezen Franse wijnen uit de Bordeaux streek. - Niet besparen op de kaasschotel. - Dessert op chocolade-basis (afrodisiacum) - Afzakkertje met niet teveel alcohol. 2. Voorbereidende fase : - Wandeling op een door maanlicht verlicht eindeloos strand, vlakbij de branding. - Al zitten op een bank keuvelen over aardse dingen. 3. Uitvoering : - Kamer huren in het meest trendy hotel van de streek. - Room service een flesje Champagne laten brengen. - Klassieke muziek op de achtergrond. - Raam openzetten zodat de gordijnen bewegen in de avondbries. 4. Naspel : - Haar duidelijk maken dat ze voor het ontbijt weg moet zijn. :-) |
Citaat:
hoe oud ben jij eigenlijk Henri? 107 ? :p |
Zonder veel poespas anaal neuken.
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be