![]() |
Open Vld heeft met Sihame El Kaouakibi (32) wit konijn beet in Antwerpen
Open Vld heeft met Sihame El Kaouakibi (32) wit konijn beet in Antwerpen.
Citaat:
Citaat:
Antwerpen, je zal er maar wonen tegenwoordig. :roll: :roll: |
En daarom werd De Backer dus aan de kant geschoven.
:magniet: |
Ik heb de link nog niet gelezen, misschien straks.
Mijn nieuwsgierigheid is al wel geprikkeld: benieuwd naar de resultaten in mei e.k. |
Citaat:
|
Alé, we moeten een diversere werkvloer creëren. Ik dacht altijd dat competenties moesten primeren op de werkvloer. Dat een liberale partij van dat basisprincipe afstapt in de strijd om de allochtone stem is weerzinwekkend.
|
Citaat:
Dit is die dame haar profiel, dat lijkt me toch echt wel iets anders dan een alibi-kandidaat. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Even smakelijk lachen... :rofl: |
Citaat:
|
Ze lijk wel inderdaad een young potential.
Benieuwd of succes haar ook in de politiek ten deel zal vallen. Haar plaats op de lijst is een zekerheid om verkozen te geraken. Dan heeft ze vijf jaar tijd. Dan gaan we weten of er een match was tussen de vrouwengeilheid van Rutten en de capaciteiten van de jonge vrouw. |
Citaat:
Ik heb het dan ook helemaal niet over de afkomst van de kandidate, ik heb het over haar standpunten. Maar hey, als je me in een hokje wenst te duwen, doe gerust. Zoiets maakt al lang geen enkele indruk meer mijn beste. |
Citaat:
Grapjas |
Op werkvloer A werken 2 blanke mensen met geheel verschillende, maar even noodzakelijke competenties. Op werkvloer B werken een blanke en een zwarte persoon, maar wel allebei met krak dezelfde competenties. Welke werkvloer heeft nu de meeste diversiteit?
Vreemd hoe de grote strijders tegen racisme altijd zoveel belang hechten aan huidskleur. |
Citaat:
|
Schiltz blijft achter met zijn pietje bloot.
Ik denk dat het voor hem nu het moment was van "het is nu of nooit". Ach, hij zal zich thuis wel amuseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Bedoel je dan dat bvb zwarten die hier geboren zijn daar het meeste moeite mee hebben? |
Citaat:
Of ben je geen autochtoon? |
Wit konijn? Volgens mij is dat eerder een zandhaas.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be