Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Francken in verviers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=247307)

Universalia 20 februari 2019 21:15

Francken in verviers

Francken in Verviers.

De burgemeester van Verviers Muriel Targnion ging daarbij wel even in de fout.

Toch zal ze zich moeten verantwoorden bij voogdijminister Valérie De Bue.

Zouden dat soort van toestanden de splitsing van België niet een beetje in de hand werken? :?

DucDEnghien 20 februari 2019 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8943169)
Francken in Verviers.

De burgemeester van Verviers Muriel Targnion ging daarbij wel even in de fout.

Toch zal ze zich moeten verantwoorden bij voogdijminister Valérie De Bue.

Zouden dat soort van toestanden de splitsing van België niet een beetje in de hand werken? :?

Muriel Targnion kan in Wallonië op niet veel bijval rekenen bij de Waalse bevolking.

reservespeler 20 februari 2019 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8943190)
Muriel Targnion kan in Wallonië op niet veel bijval rekenen bij de Waalse bevolking.

Is dat zo?

Universalia 20 februari 2019 21:42

Citaat:

Daar ben ik nog zo zeker niet van. :|

Gipsy 20 februari 2019 21:50

Citaat:

Niettegenstaande Francken absoluut mijn type niet is blijven er regels spelen van vrijheid van mening. Het is oa. aan een burgemeester gelegen dat die vrijheid toegestaan wordt. Voor mijn part mag ze uit haar job ontzet worden. Ik heb een hekel aan Francken maar hij moet het ondiscutabel recht hebben zijn mening te verkondigen.

DucDEnghien 20 februari 2019 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8943196)
Is dat zo?

Ja. Je hoeft maar de interventies te lezen van de leden op de sites van Le Soir, La Libre ea na te kijken. Ze krijgt er de volle laag. Ook op RTL deze avond waren de interventies van de luisteraars uitermate negatief voor haar.

Hypochonder 21 februari 2019 06:41

Het extreem links tuig is overgegaan tot het gebruik van geweld en vandalisme om Francken te verhinderen daar te spreken over zijn boek. Tot zover de democratie in Wallonië.

reservespeler 21 februari 2019 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8943254)
Ja. Je hoeft maar de interventies te lezen van de leden op de sites van Le Soir, La Libre ea na te kijken. Ze krijgt er de volle laag. Ook op RTL deze avond waren de interventies van de luisteraars uitermate negatief voor haar.

Niet meer dan normaal!

Hoomer 21 februari 2019 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8943196)
Is dat zo?

Denk je echt dat die aanvallers de lokale bevolking was? Antifa gespuis in burger zekers. :roll::cry:8-)

De schoofzak 21 februari 2019 09:35

Ik denk dat het een nuttig incident was, in het raam van de komende verkiezingen.

(verder is het een foute diagnose te stellen dat Theo gefnuikt werd in zijn vrije meningsuiting. Het probleem is veeleer dat de mensen, pro of contra Theo en de nva, wilden vreedzaam vergaderen om kennis te nemen van een politieke visie, dit niet konden. Het geschonden basisrecht is dus dit van de vrije vereniging en vrije vergadering. Dit betreft dus veel meer mensen dan één mens Theo. Ok, voor de rest is deze opmerking mierenneukerij.)

Witte Kaproen 21 februari 2019 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8943209)
Niettegenstaande Francken absoluut mijn type niet is blijven er regels spelen van vrijheid van mening. Het is oa. aan een burgemeester gelegen dat die vrijheid toegestaan wordt. Voor mijn part mag ze uit haar job ontzet worden. Ik heb een hekel aan Francken maar hij moet het ondiscutabel recht hebben zijn mening te verkondigen.

Inderdaad onze voorvaders vochten achter de IJzer zodat we nu in een vrij land zouden kunnen wonen .

En Wallonië is blijkbaar geen deel meer van dit vrij land

voor de Vlaamse politici.

Alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid.

DewareJakob 21 februari 2019 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8943384)
Het extreem links tuig is overgegaan tot het gebruik van geweld en vandalisme om Francken te verhinderen daar te spreken over zijn boek. Tot zover de democratie in Wallonië.

Dat is omdat ze tegen fascisme zijn. :rofl:
https://historiek.net/fascisme-ontst...nmerken/81594/
Citaat:

Het fascisme is een politiek stelsel dat zich kenmerkt door een autoritair nationalisme en een sterk antidemocratisch karakter heeft.

daiwa 21 februari 2019 15:47

Citaat:

(S)links op zijn best. :twisted:

Everytime 21 februari 2019 17:25

Citaat:

2

Everytime 21 februari 2019 17:26

Citaat:

200 mensen................

Hypochonder 21 februari 2019 17:27

Citaat:

Geef maar toe dat je daar stiekem ook had willen staan om met stoelen naar Francken te gooien.

Hypochonder 21 februari 2019 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8943900)
200 mensen................

Ja en dan? Dat zijn er echt wel veel hoor voor een Waals inteeltdorp als Verviers.

fred vanhove 21 februari 2019 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8943903)
Ja en dan? Dat zijn er echt wel veel hoor voor een Waals inteeltdorp als Verviers.

Het verwonderd mij als ik hier lees hoe populair Francken in Wallonië is....Zelfs geen tegen betogers daar:roll:

DucDEnghien 21 februari 2019 17:42

Citaat:

Een dorp van 55.200 inwoners.

Zipper 21 februari 2019 17:43

Citaat:

Inteelt, idd...….:?

https://www.demorgen.be/binnenland/v...www.google.be/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be