![]() |
momox.fr de max!
Ik heb het pas ontdekt -hoewel het reeds een tijd bestaat :oops: :oops: , en het is echt de max! Gewoon de barcode van het boek, dvd of cd die je wenst te verkopen inscannen, de bon afdrukken, inpakken & opsturen... en bij ontvangst wordt het overeengekomen bedrag op je rek gestort. Echt, ik wou dat ik het eerder had ontdekt!
WOW! Al 160eurokes mee verdiend..... Wooohoooo! Wat ik nu oa. doe is wanneer ik bvb in de kringloopwinkel ben -> bij de boekenafdeling codes inscannen en zien of het wat opbrengt, en kassa kassa, ehehehehehehehe xD! |
Last but not least: de verzendkosten zijn gratis, worden geheel door hen betaald, yep het is gewoon een superplatform........... xD!
|
Let wel; het is .fr, doch de pakketten gaan naar Deutschland....
|
Verdien je toch nog iets aan je boeken...
|
Citaat:
Heb jij ook een barcode en wat zou dat opbrengen ? :lol: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
en steel je die boeken dan eerst uit de kringloopwinkel? Dat krikt je winst op
|
Het jaarlijks weerkerend seizoen van de debiele draden is weer aangebroken.
Nog even tandenbijten :lol: |
:cheer::cheer:De Manische Fase!:cheer::cheer:
|
Citaat:
Gewoon om een gedacht te krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik iemand zijn valse tanden lenen als het nodig wordt ? Op voorhand al bedankt. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist echt niet dat dit nog geld waard is :-) Verder nog Suske en Wiske stripverhalen van in de jaren '70, Jommekes ook van in die tijd. Maar toen bestonden er nog geen barcodes denk ik. Enfin, ik zal al die 'rommel' maar bewaren zeker? Ik kan er geen afscheid van nemen :cry: |
hihi
|
Top.
Ik ga ook wat scannen overal. |
Citaat:
Ik zal hem morgen vragen of ge ze moogt lenen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be