![]() |
berispingen
:cheer: Berispingen totaal 8 punt(en) :cheer:
4 Schelden naar andere forummer 4 persoonlijke aanval hoeveel hebt u er? en waarom? :cheer: schelde, o machtige, prachtige vloed! :cheer: |
Nog 4 openstaande voor een PA, vervallen in maart :cheer:
:cheer: Ik ben nen braven :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Och ja die banpunten waren voor de meest onnozelste dingen zoals iemand die zichzelf meermaals in postings als kaal bestempeld, de naam van een kaalhoofdige gebruikt en dan daarbovenop als avatar een foto van iets kaalhoofdig gebruikt, boldy noemen. Ach dat door hun opperhoofd georganiseerd gezamelijk driehoekje drukken, wat een tijd, je zou het nog gaan missen. ;-) Het ging zelfs zo ver dat de Ponti een regel moest instellen, nml. dat als er iemand aangevallen werd, buitenstaanders niet meer mee mochten driehoeken, ik denk dat die jongen toen in die tijd nogal job zal gehad hebben door het clubje van vijf. |
Citaat:
|
7 september 2016 12:55 | Verlopen | Onderwerp geplaatst in foutief subforum
28 november 2015 20:44 | Verlopen | Onderwerp geplaatst in foutief subforum Ik gebruik de rode driehoek zelf dan ook zelden... Hoe kan iemand je immers persoonlijk aanvallen op een anoniem forum? misschien daarom dat ik er nooit 1 "terugkrijg" ? |
Profiel overtreding 7 januari 2015 14:40 Verlopen 4 Schelden naar andere forummer
Faciliteiten in Wallonië 5 juli 2008 22:32 Verlopen 0 Reclame |
Citaat:
en ik heb er nu een recent om iemand 'homofoob crapuleke' te noemen, en ik weet nog zeer goed wie! :cheer: geen spijt! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klootzakken !! |
Citaat:
hoezo gevaarzone? ik mag gewoon heel even een bepaalde religioot niet voor homofoob crapuuleke verslijten. PS even een vraagje, waarom gelden die punten 1 jaar min vijf of zes dagen? |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
al blijf ik mij verkeerd begrepen voelen daaromtrend! :p |
Citaat:
Je moet dan wel de juiste browser gebruiken, maar ik ga hier nu niet zeggen dewelke. ;-) |
en een waarschuwing voor deze ::?
Zou je niet stoppen met uzelf belachelijk te maken? Heb je een aanval van regressieve infantiliteit? |
Citaat:
beter die dubbelaccount aanmaken voor je geband wordt ;-) |
recent 4 bp gekregen om iemand "triestige mens" te noemen
tja...lange tenen, volgens mij kunt ge daarvoor naar de chirurg gaan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be