![]() |
Peumans (NVA): tegen Bart De Wever ingaan heeft weinig zin.
Voila, nu zegt een onverdachte (NVA) bron het ook: BDW is de Grote Leider en de rest moet zwijgen.
Peumans: - is tegen kernenergie - vindt het spijtig dat de NVA zijn voeten veegt aan onafhankelijkheid van Vlaanderen - betreurt het dat er gefocust wordt op veiligheid en migratie https://www.demorgen.be/politiek/jan...aan-bac6d114b/ Citaat:
|
Citaat:
het Vlaamse thema verwaarlozen = decimeren en Bardogan weet dat, want hij schreef ooit zelf die analyse over de VU en OVLD verliezen. |
In elke partij zijn er op elke as waar de partij op werkt, leden die aan de grens zitten te morrelen.
Dat moet zo. Dat is nuttig. Herhaling: ik zit op de sociale as tamelijk links. Maar altijd met de modaliteit "verantwoordelijkheid opnemen als je dat enigszins kunt". Op de communautaire as zit ik erg flamingant. Maar altijd met zin voor realo en niet teveel fundi. |
Citaat:
CVP was het vroeger Dan de VLD van Verhofstadt Dan de SPa van Stevaert Nu de NVA van Bart De Wever In elk gaval verwaarloos je je core business. |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat Peumans de politiek verlaat. |
Citaat:
Citaat:
Op de sociale as kan N-VA amper nog rechtser zitten de laatste jaren. En over het communautaire hebben ze de voorbije jaren zo goed als niet gesproken. Mij ook een raadsel wat je met die standpunten nog bij de N-VA doet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft een naam: populisme. |
Citaat:
raar genoeg heet dat niet populisme blijkbaar. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is integendeel de NVA die met dat spelletje begonnen is. De anderen moeten wel mee. De meest recente en strafste emanatie was het interview met Dries Van Langenhove. Daar gaan we dus naartoe (of we zijn er al). Post-Truth. |
Citaat:
ik kan me precies nog wel ene GVH herinneren en ook een aantal teletubies ;-) mss werd dat toen 'bevlogen' en 'voluntaristisch' genoemd door onze kwaliteitsmedia ipv plat populisme, dat kan wel. |
Citaat:
Die menselijke psychologie is toch tamelijk raar hé? |
Citaat:
Het is echt niet meer om aan te horen die 'debatten' en de berichtgeving. https://www.knack.be/nieuws/belgie/v...l-1428659.html betaalmuur spijtig, heb het in de papieren gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen ondertussen loopt meer en meer schade op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be